Сучасні підходи до формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі навчання української мови
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сучасні підходи до формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі навчання української мови
Modern approaches to forming of linguistic competence of future teachers of foreign languages in the process of teaching of Ukrainian |
|
Creator |
Радченко, А. Ф.
|
|
Subject |
підходи до навчання української мови
компетентнісний підхід контекстний підхід соціокультурний підхід текстоцентричний підхід формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов approaches to teaching the Ukrainian language competence approach contextual approach sociocultural approach text-centric approach formation of linguistic competence of future teachers of foreign languages 811.161.26371.32 |
|
Description |
У статті визначено й обґрунтовано сучасні підходи до формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі навчання української мови. Запропоновано визначення лінгвістичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов як ґрунтовне володіння мовною теорією української та іноземних мов, уміння застосовувати ці знання в будь-якій життєвій ситуації, здатність до компаративного аналізу мовних одиниць, володіння фоновими знаннями. Акцентовано, що лінгвістична компетентність є провідним складником комунікативної компетентності студентів. З’ясовано, що сучасні підходи сприяють виробленню в студентів психологічної настанови на систематичне розширення й поглиблення знань, формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов. Охарактеризовано поняття “підхід” як багаторівневе складне утворення, що визначає діяльність педагогів задля вирішення провідних розвивальних і виховних завдань у системі підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Проаналізовано компетентнісний, контекстний, соціокультурний, текстоцентричний підходи у формуванні лінгвістичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов. The article defines and substantiates modern approaches to the formation of the linguistic competence of future teachers of foreign languages in the process of teaching the Ukrainian language. The definition of the linguistic competence of future teachers of foreign languages as a thorough know ledge of the language theory of Ukrainian and foreign languages, the ability to applythis know ledgeinany life situation, the ability to compare the languageunits, the possession of background know ledge is proposed. It is emphasized that linguistic competence is the leading component of communicative competence of students. It is foundthat modern approaches contribute to the development of a psychological attitude among students in the systematic expansion and deepening of know ledge, the formation of the linguistic competence of future teachers of foreign languages. The term “approach” is described as a multilevel complex education that determines the activity of teachers for solving leading development al and educational problems in the system of training future teachers of foreign languages. Competent, contextual, sociocultural, text centric approaches in the formation of the linguistic competence of future teachers of foreign languagesare analyzed. |
|
Date |
2019-03-12T14:23:59Z
2019-03-12T14:23:59Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Радченко, А. Ф. Сучасні підходи до формування лінгвістичної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у процесі навчання української мови / А. Ф. Радченко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХVІ (136). – С. 207-214.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23594 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|