Запис Детальніше

Роль міжнародної стандартної класифікації освіти у вирішенні проблеми диференціації освіти дітей з особливими потребами

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль міжнародної стандартної класифікації освіти у вирішенні проблеми диференціації освіти дітей з особливими потребами
 
Creator Супрун, Микола Олексійович
Ярмола, Наталія Анатоліївна
 
Subject діти з особливими потребами
освіта
виховання
навчання
спеціальна школа
корекція
children with special needs
education
upbringing
training
special school
correction
371.132: 376.1 (081)
 
Description Література: 1. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012–2021 роки [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://www. mon. gov. ua/ images/files/.../4455. pdf/
2. Освіта осіб з інвалідністю в Україні : тематична національна доповідь / ред. кол. : О. А. Удод, В. І. Бондар та ін. — Чернівці : Букрек, 2010. — 436 с.
Розглядаються питання корекційного навчання в теорії та практиці спеціальної педагогіки. Аналізується сучасний стан розвитку освіти дітей з особливими потребами в контексті міжнародної класифікації освіти.
Questions of correctional education in the theory and practice of special education are considered. The current status of education for children with special needs is analyzed in the context of the international classification of education.
 
Date 2019-03-13T10:28:24Z
2019-03-13T10:28:24Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Супрун, М. О. Роль міжнародної стандартної класифікації освіти у вирішенні проблеми диференціації освіти дітей з особливими потребами / М. О. Супрун, Н. А. Ярмола // Освіта осіб з особливими потребами : шляхи розбудови. - 2013. - Вип. 4(1). - С. 173-180.
2313-4011
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23606
 
Language uk
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки НАПН України