Пріоритетні напрямки вдосконалення системи інклюзивної освіти в Україні
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Пріоритетні напрямки вдосконалення системи інклюзивної освіти в Україні
|
|
Creator |
Вербенець, А. А.
|
|
Subject |
інклюзивна освіта
законодавча база ресурсні центри моніторинг якості инклюзивное образование законодательная база ресурсные центры мониторинг качества inclusive education legislative base resource centers quality monitoring 376(477) |
|
Description |
У статті окреслено пріоритетні напрями вдосконалення інклюзивної освіти, а саме побудова чіткої концепції, дієвої управлінської системи та законодавчої бази з метою забезпечення комплексної підтримки інклюзивного навчання на всіх його рівнях, а також підвищення рівня фахової підготовки педагогічного персоналу для роботи в інклюзивних школах, прикладним виміром чого є належне методичне забезпечення навчального процесу. Реалізація окреслених напрямів удосконалення інклюзивного навчання потребує постійного моніторингу якості шкільної освіти, зокрема оновлення стандартів якості, а також розробки нових процедур контролю та оцінки з метою підвищення ефективності інклюзивної освіти та створення умов для оптимальної соціалізації та подальшої самореалізації учнів з особливими освітніми потребами.
В статье обозначены приоритетные направления совершенствования инклюзивного образования, а именно построение четкой концепции, действенной управленческой системы и законодательной базы с целью обеспечения комплексной поддержки инклюзивного обучения на всех его уровнях, а также повышение уровня профессиональной подготовки педагогического персонала для работы в инклюзивных школах, прикладным измерением чего является должное методическое обеспечение учебного процесса. Реализация обозначенных направлений совершенствования инклюзивного обучения требует постоянного мониторинга качества школьного образования, в частности обновления стандартов качества, а также разработки новых процедур контроля и оценки с целью повышения эффективности инклюзивного образования и создания условий для оптимальной социализации и дальнейшей самореализации учащихся с особыми образовательными потребностями. The article outlines the priority directions of the improvement of inclusive education, namely the construction of a clear concept, an effective management system and legislative framework in order to provide comprehensive support for inclusive education at all its levels, as well as to increase the level of professional of pedagogical staff for work in inclusive schools, the applied measurement of which is the proper of methodological provision of the educational process. Implementation of the identified areas for the improvement of inclusive education requires constant monitoring of the quality of school education, in particular, updating of quality standards, as well as developing new control and evaluation procedures in order to increase the efficiency of inclusive education and create conditions for optimal socialization and further self-realization of students with special educational needs. |
|
Date |
2019-03-13T12:06:46Z
2019-03-13T12:06:46Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Вербенець, А. А. Пріоритетні напрямки вдосконалення системи інклюзивної освіти в Україні / А. А. Вербенець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 29-34.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23623 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|