Запис Детальніше

Підвищення ефективності внутрісеместрового контролю знань майбутніх вчителів початкової школи (на матеріалі теорії освіти і навчання)

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підвищення ефективності внутрісеместрового контролю знань майбутніх вчителів початкової школи (на матеріалі теорії освіти і навчання)
 
Creator Вонсович, Валентина Павлівна
 
Subject модуль
навчальний модуль
модульне на­вчання
рейтинг
рейтингове оц!нювання
внутрісеместровий контроль
поточний контроль
ефективність навчання
якість знань
module
teaching module
module teaching
rating appaisement
intraterm control
current and final control
effectiveness of studying
knowledge quality
378.937 (477)
 
Description Диссертация посвящена вопросам организации внутрисеместрового контроля знаний студентов с целью повышения ка­чества их знаний. В диссертации уточнено понятие эффектив­ности обучения и контроля качества знаний будущих учителей начальной школы. Впервые обоснована специфика построения обучающих модулей по дидактике, выделены их разновиды в зависимости от компонентного состава теории образования и обучения, ее структуры, а также логики и последовательности
усвоения дидактических знаний и умений. Предложены крите­рии внутрисеместрового. контроля качества знаний, которые яв­ляются специфическими для модульно-рейтинговой системы их усвоения и оценивания. Их используют преподаватели педаго­гики, студенты специальности при самоконтроле результатов ус­воения.
The dissertation is dedicated to the organizational questions
of the intraterm control of students’ knowledge with the purpose
of increasing the quality of their knowledge. In this dissertation the
conception of effectiveness of the control and the knowledge qual­
ity of intending teachers of primary school is made more exact. The
particularity of the construction of teaching modules on didactics
is substantiated, their different types are distinguished in relation
to component composition of Theory of Education, its structure, logic and succession of learning. The intraterm control criteria of
knowledge quality are proposed, which are specific for module-rat­
ing system of mastering and appraisement and which are used by
teachers of Pedagogics, students of this spesiality during self-con­
trol of the learning results.
 
Date 2019-03-19T12:20:00Z
2019-03-19T12:20:00Z
1998
 
Type Other
 
Identifier Вонсович, Валентина Павлівна. Підвищення ефективності внутрісеместрового контролю знань майбутніх вчителів початкової школи (на матеріалі теорії освіти і навчання) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 - теорія та історія педагогіки / Вонсович Валентина Павлівна ; [наук. кер. Бондар Володимир Іванович] ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 1998. - 19 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23696
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова