Комунікативна поведінка вчителя на уроках іноземної мови
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Комунікативна поведінка вчителя на уроках іноземної мови
|
|
Creator |
Кекош, М. Л.
|
|
Subject |
комунікативна поведінка вчителя
вербальна комунікація невербальні засоби комунікації зворотній зв’язок навчальне середовище атмосфера спілкування навчання іноземної мови коммуникативное поведение учителя вербальная коммуникация невербальные средства коммуникации обратная связь учебная среда атмосфера общения обучение иностранному языку teacher`s communicative behavior verbal communication non-verbal means of communication feedback learning environment atmosphere of communication teaching a foreign language 373.016:811.111 |
|
Description |
У статті досліджено роль комунікативної поведінки вчителя на уроках іноземної мови. Визначено суть поняття "комунікативна поведінка вчителя". Розглянуто складові успішної комунікації педагога саме на уроках іноземної мови. Охарактеризовано вербальний компонент комунікативної взаємодії вчителя та учнів. Відзначено базові принципи побудови ефективного вербального спілкування у процесі вивчення іноземних мов. Проаналізовано невербальні засоби комунікації як важливі складові комунікативної поведінки вчителя. Розкрито взаємозв’язок і взаємозалежність вербального та невербального спілкування в процесі навчання іноземних мов у школі. Висвітлено позитивний вплив сприятливого навчального середовища на засвоєння іноземної мови школярами, на формування пізнавальних інтересів та підвищення мотивації до вивчення іноземних мов. Доведено важливість формування позитивної атмосфери спілкування як умови підвищення результативності навчання в школі.
В статье исследована роль коммуникативного поведения учителя на уроках иностранного языка. Определена суть понятия "коммуникативное поведение учителя". Рассмотрены составляющие успешной коммуникации педагога именно на уроках иностранного языка. Охарактеризованы вербальный компонент коммуникативного взаимодействия учителя и учеников. Отмечено базовые принципы построения эффективного вербального общения в процессе изучения иностранных языков. Проанализированы невербальные средства коммуникации как важные составляющие коммуникативного поведения учителя. Раскрыта взаимосвязь и взаимозависимость вербального и невербального общения в процессе обучения иностранным языкам в школе. Освещено положительное влияние благоприятной учебной среды на усвоение иностранного языка школьниками, на формирование познавательных интересов и повышения мотивации к изучению иностранных языков. Доказана важность формирования позитивной атмосферы общения как условия повышения результативности обучения в школе. In the article the role of communicative behavior of a teacher at foreign language lessons is explored. The essence of the concept "communicative behavior of the teacher" is determined. The components of successful teacher communication are considered at foreign language lessons. The verbal component of the communicative interaction between a teacher and students is described. The basic principles of effective verbal communication in the process of studying foreign languages are noted. Non-verbal means of communication are analyzed as important components of teacher's communicative behavior. The correlation and interdependence of verbal and nonverbal communication in learning foreign languages are defined. The positive influence of the favourable learning environment on the acquisition of a foreign language by pupils, on the formation of cognitive interests and increasing motivation for the study of foreign languages is highlighted. The importance of forming positive atmosphere of communication is emphasized as a condition for increasing the effectiveness of school education. |
|
Date |
2019-03-19T11:51:52Z
2019-03-19T11:51:52Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кекош, М. Л. Комунікативна поведінка вчителя на уроках іноземної мови / М. Л. Кекош // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 106-110.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23687 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|