Запис Детальніше

Портфоліо як засіб формування професійної компетентності майбутнього лікаря

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Портфоліо як засіб формування професійної компетентності майбутнього лікаря
 
Creator Магрламова, К. Г.
 
Subject майбутні лікарі
професійна підготовка
професійна компетентність лікаря
професійний саморозвиток
портфоліо
щоденник лікаря
future doctors
professional training
professional competence of the doctor
professional self-development
portfolio
doctor’s diary
378.614.253.4:147:371.15
 
Description У статті розглядається професійна компетентність майбутнього лікаря як складова пізнавальної діяльності студента медичного університету, спрямована на постановку і вирішення конкретних навчальних завдань (пізнавальних, інтелектуальних, дослідницьких тощо), котрі реалізуються на стратегічному, тактичному та оперативному рівнях. Зауважується, що компетентність у медицині можна визначити як звичне розумне використання інформації,
знань, технічних навичок, клінічного мислення, почуттів, етичних цінностей і роздумів у щоденній практиці на користь суспільства. Автор, досліджуючи компетентність лікарів і студентів, розглядає такі її складові: медичні знання, турботу про хворого, професіоналізм, інформованість, навички міжособистісного спілкування, навчання та постійного самовдосконалення. Зауважується, що портфоліо відіграє ключову роль у визначенні освітнього результату сформованості професійної компетентності майбутнього фахівця, слугує систематичною й безперервною оцінкою й самооцінкою навчальних результатів студента. Автор акцентує на тому, що використання портфоліо дозволяє ви-
рішити такі основні завдання: простежити зростання рівня професійної підготовки майбутнього лікаря та оцінити його освітні досягнення, доповнивши традиційні форми контролю інноваційними. При цьому виділяються різні види портфоліо, наприклад: портфоліо досягнень, портфоліо особистісного розвитку, презентаційне портфоліо, портфоліо проекту, портфоліо кар’єрного просування, портфоліо відгуків та інші.
The article considers the professional competence of the future doctor as a part of the cognitive activity of the student of the medical university, aimed at the formulation and solution of specific educational tasks (cognitive, intellectual, research, etc.) that are implemented at the strategic, tactical and operational levels. It is noted that competence in medicine can be defined as the usual wise use of information, knowledge, technical skills, clinical thinking, feelings, ethical values and reflections in the daily practice
for the benefit of society. The author investigated the competence of doctors and future doctor, considers the following components: medical knowledge, patient care, professionalism, awareness, interpersonal communicational skills, learning and continuous
self-improvement. It is noted that portfolio plays a key role in determining the educational result of the formation of the professional competence of a future specialist, serves as a systematic and continuous assessment and self-assessment of student learning
outcomes. The author focuses on the fact that the usage of the portfolio allows solving the following main tasks: to follow the growth of the level of professional training of the future doctor and evaluate his educational achievements, completing the traditional forms of control of innovation. In this case, different types of portfolio are distinguished, for example: portfolio of achievements, personal development portfolio, presentation portfolio, project portfolio, career development portfolio, review portfolios and others
 
Date 2019-03-20T08:56:22Z
2019-03-20T08:56:22Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Магрламова, К. Г. Портфоліо як засіб формування професійної компетентності майбутнього лікаря / К. Г. Магрламова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 9-12.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23729
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова