Особливості формування критичного мислення курсантів військового закладу вищої освіти в процесі вивчення іноземної мови
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості формування критичного мислення курсантів військового закладу вищої освіти в процесі вивчення іноземної мови
|
|
Creator |
Березнева, І. М.
|
|
Subject |
інновація
комунікація стратегія військовий фахівець процес innovation communication strategy military specialist process 378.041:81-243 |
|
Description |
У статті йдеться про необхідність застосування інноваційних підходів до вивчення іноземної мови у військових закладах вищої освіти, що спрямовані на розвиток професійно значущих якостей майбутнього військового фахівця. Доведено, що вивчення іноземної мови сприяє розвитку критичного мислення сучасного курсанта, оскільки дає мож- ливість працювати з великою кількістю інформації, сприяє її раціональній обробці, дає можливість опрацьовувати інваріантні вирішення проблем. З’ясовано, що знання іноземної мови дає змогу не лише орієнтуватися в додаткових джерелах інформації, щоб знаходити шляхи вирішення найбільш складних оперативних і стратегічних завдань, а й висувати нові гіпотези та творчі ідеї. У процесі вивчення іноземної мови формуються такі прийоми мислення, як аб- страгування, аналіз і синтез, аналіз через синтез, узагальнення тощо. Це дає змогу курсантам пізнавати інформацію, яка недоступна безпосередньому сприйняттю, спираючись при цьому на мінімум фактів. The article deals with the necessity of applying innovative approaches to the study of a foreign language in military institutions of higher education, aimed at the development of professionally significant qualities of a future military specialist. It is proved that the study of a foreign language contributes to the development of critical thinking of a modern cadet, and gives the opportunity to work with a large amount of information, promotes its rational processing, allows to work out invariant solutions of problems. It is found out that the knowledge of a foreign language not only allows us to orientate ourselves in additional sources of information in order to find ways to solve the most complex operational and strategic problems, but also helps to put forward new hypotheses and creative ideas. In the process of learning a foreign language, such thinking techniques as abstraction, analysis and synthesis, analysis through synthesis, generalization, etc. are formed. This allows cadets to learn information that is inaccessible to immediate perception, while relying on a minimum. |
|
Date |
2019-03-20T14:50:12Z
2019-03-20T14:50:12Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Березнева, І. М. Особливості формування критичного мислення курсантів військового закладу вищої освіти в процесі вивчення іноземної мови / І. М. Березнева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 10-13.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23751 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|