Запис Детальніше

Особливості формування критичного мислення курсантів військового закладу вищої освіти в процесі вивчення іноземної мови

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості формування критичного мислення курсантів військового закладу вищої освіти в процесі вивчення іноземної мови
 
Creator Березнева, І. М.
 
Subject інновація
комунікація
стратегія
військовий фахівець
процес
innovation
communication
strategy
military specialist
process
378.041:81-243
 
Description У статті йдеться про необхідність застосування інноваційних підходів до вивчення іноземної мови у військових
закладах вищої освіти, що спрямовані на розвиток професійно значущих якостей майбутнього військового фахівця.
Доведено, що вивчення іноземної мови сприяє розвитку критичного мислення сучасного курсанта, оскільки дає мож-
ливість працювати з великою кількістю інформації, сприяє її раціональній обробці, дає можливість опрацьовувати
інваріантні вирішення проблем. З’ясовано, що знання іноземної мови дає змогу не лише орієнтуватися в додаткових
джерелах інформації, щоб знаходити шляхи вирішення найбільш складних оперативних і стратегічних завдань, а й
висувати нові гіпотези та творчі ідеї. У процесі вивчення іноземної мови формуються такі прийоми мислення, як аб-
страгування, аналіз і синтез, аналіз через синтез, узагальнення тощо. Це дає змогу курсантам пізнавати інформацію,
яка недоступна безпосередньому сприйняттю, спираючись при цьому на мінімум фактів.
The article deals with the necessity of applying innovative approaches to the study of a foreign language in military institutions
of higher education, aimed at the development of professionally significant qualities of a future military specialist. It is
proved that the study of a foreign language contributes to the development of critical thinking of a modern cadet, and gives the
opportunity to work with a large amount of information, promotes its rational processing, allows to work out invariant solutions
of problems. It is found out that the knowledge of a foreign language not only allows us to orientate ourselves in additional
sources of information in order to find ways to solve the most complex operational and strategic problems, but also helps to put
forward new hypotheses and creative ideas. In the process of learning a foreign language, such thinking techniques as abstraction,
analysis and synthesis, analysis through synthesis, generalization, etc. are formed. This allows cadets to learn information
that is inaccessible to immediate perception, while relying on a minimum.
 
Date 2019-03-20T14:50:12Z
2019-03-20T14:50:12Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Березнева, І. М. Особливості формування критичного мислення курсантів військового закладу вищої освіти в процесі вивчення іноземної мови / І. М. Березнева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 10-13.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23751
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова