Запис Детальніше

Підготовка майбутніх вихователів до реалізації освітньої програми "Дошкільнятам про сталий розвиток": аксіологічний підхід

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підготовка майбутніх вихователів до реалізації освітньої програми "Дошкільнятам про сталий розвиток": аксіологічний підхід
 
Creator Миськова, Н. М.
 
Subject підготовка майбутніх вихователів
сталий розвиток
аксіологічний підхід
цінності
особистісні цінності
загально-гуманістичні цінності
професійно-педагогічні цінності
модель поведінки
подготовка будущих воспитателей
устойчивое развитие
аксиологический подход
ценности
личностные ценности
гуманистические ценности
профессионально-педагогические ценности
модель поведения
preparation of the future educators
sustainable development
axiological approach
values
personal values
general-humanistic values
professional-pedagogical values
model of behavior
373.211.24/.378.14
 
Description Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх вихователів до реалізації інноваційної освітньої програми "Дошкільнятам про сталий розвиток". Акцентується увага на ефективності використання аксіологічного підходу до підготовки майбутніх вихователів. Розкрито основні поняття, на яких базується аксіологічний підхід в освіті, наведено види цінностей, якими має володіти майбутній вихователь дітей дошкільного віку. Зроблено спробу проаналізувати складові моделі поведінки дітей дошкільного віку в контексті сталого розвитку та на цій основі окреслити ті загально-гуманістичні (життєлюбство, доброта, любов до ближнього (сердечність), справедливість, совість, глибока повага до людської гідності, терпимість, людяність) та професійно-педагогічні (універсальні, базові гуманістичні педагогічні цінності; цінності професійного володіння педагогічним спілкуванням; цінності, що становлять педагогічну культуру) цінності особистості майбутніх фахівців дошкільної освіти, що набирають актуальності з означеної проблеми.
Статья посвящена проблеме подготовки будущих воспитателей к реализации инновационной образовательной программы "Дошкольникам об устойчивом развитии". Акцентируется внимание на эффективности использования аксиологического подхода к подготовке будущих воспитателей. Раскрыты основные понятия, на которых базируется аксиологический подход в образовании, приведены виды ценностей, которыми должен обладать будущий воспитатель детей дошкольного возраста. Сделана попытка проанализировать составляющие модели поведения детей дошкольного возраста в контексте устойчивого развития и на этой основе определить те общегуманистические (жизнелюбие, доброта, любовь к ближнему (сердечность), справедливость, совесть, глубокое уважение к человеческому достоинству, терпимость, человечность) и профессионально-педагогические (универсальные, базовые гуманистические педагогические ценности; ценности профессионального владения педагогическим общением; ценности, составляющие педагогическую культуру) ценности личности будущих специалистов дошкольного образования, которые набирают актуальность с обозначенной проблемы.
The article deals with the problem preparation of the future educators for the implementation of the innovative educational program "To Pre-School Children about Sustainable Development". The emphasis is on the effectiveness of the usage of axiological approach to the preparation of the future educators. The basic concepts on which the axiological approach in education is based have been revealed, the types of values, which the future educator of pre-school children should have to possess, have been offered. The attempt is made to analyze the components of the model of behavior of pre-school children in the context of sustainable development and, on this basis, to outline those general-humanistic (life love, kindness, love for the neighbor (heartiness), justice, conscience as a type of behavior, profound respect for human dignity, tolerance, humanity) and professional-pedagogical (universal, basic humanistic pedagogical values, values of professional possession of pedagogical communication, values that make up pedagogical culture) values of the future specialists of pre-school education that become more and more actual on the mentioned problem.
 
Date 2019-03-21T09:51:38Z
2019-03-21T09:51:38Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Миськова, Н. М. Підготовка майбутніх вихователів до реалізації освітньої програми "Дошкільнятам про сталий розвиток" : аксіологічний підхід / Н. М. Миськова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 181-184.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23758
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова