Цілі та принципи професійно орієнтованого навчання англійської мови студентів нефілологічних спеціальностей
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Цілі та принципи професійно орієнтованого навчання англійської мови студентів нефілологічних спеціальностей
|
|
Creator |
Овчаренко, Л. Р.
|
|
Subject |
професійно орієнтоване навчання
іншомовна професійна компетенція організаційна компетенція прагматична компетенція стратегічна компетенція міжкультурна компетенція профессионально ориентированное обучение иноязычная профессиональная компетенция организационная компетенция прагматическая компетенция стратегическая компетенция межкультурная компетенция professionally-oriented education foreign language professional competence organizational competence pragmatic competence strategic competence intercultural competence 378.016 : 811.111 |
|
Description |
У статті визначено мету професійно орієнтованого навчання англійської мови студентів різних педагогічних спеціальностей. В узагальненому вигляді вона спрямована на формування в майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей іншомовної професійної компетенції, оволодіння ними цією мовою як засобом професійного і крос-культурного спілкування. Нами схарактеризовано основні складові частини іншомовної професійної компетенції (комунікативна та між-культурна компетенції) у контексті спеціальності та з урахуванням психофізіологічних механізмів їх формування. З’ясовано, що ефективна організація освітнього процесу з вивчення англійської мови майбутніми вчителями не-філологічних спеціальностей передбачає реалізацію основних принципів, які встановлюють дидактичні вимоги до освітнього процесу. В статье определена цель профессионально ориентированного обучения английскому языку студентов разных педагогических специальностей. В общем виде она направлена на формирование у будущих учителей нефилологических специальностей иноязычной профессиональной компетенции, овладение ими языком как средством профессионального и кросс-культурного общения. Нами охарактеризованы основные составляющие иноязычной профессиональной компетенции (коммуникативная и межкультурная компетенции) в контексте специальности и с учетом психофизиологических механизмов их формирования. Установлено, что эффективная организация образовательного процесса по изучению английского языка будущими учителями нефилологических специальностей предусматривает реализацию основных принципов, которые устанавливают дидактические требования к образовательному процессу. The article defines the aim of the professionally-oriented learning of the English language of students of different pedagogical specialties. In general, it is directed at forming foreign-language competence of the future teachers of non-linguistic specialties, mastery of this language as a means of professional and cross-cultural communication. We have outlined the main components of foreign-language professional competence (communicative and intercultural competences) in the context of the specialty taking into account psycho-physiological mechanisms of their formation. It has been found out that the effective organization of the educational process forf learning English by future teachers of non-linguistic specialties envisages implementation of the basic principles that establish the didactic requirements to the educational process. |
|
Date |
2019-03-21T10:57:22Z
2019-03-21T10:57:22Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Овчаренко, Л. Р. Цілі та принципи професійно орієнтованого навчання англійської мови студентів нефілологічних спеціальностей / Л. Р. Овчаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 196-200.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23768 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|