Запис Детальніше

Система дидактичних завдань з освоєння лексики студентами-медиками

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Система дидактичних завдань з освоєння лексики студентами-медиками
 
Creator Олексій, К. Б.
 
Subject дидактичні завдання
іншомовна лексика
евристичний підхід
ігровий тренінг
пізнавальні мотиви
контекстуальне мислення
дидактические задачи
иноязычная лексика
эвристический подход
игровой тренинг
познавательные мотивы
контекстуальное мышление
didactic tasks
foreign language vocabulary
heuristic approach
game training
cognitive motives
contextual thinking
378.147:61:81'373
 
Description У статті реалізовано систему дидактичних завдань для студентів-медиків на розвиток компонентів освоєння іншомовної лексики. Під час розроблення цієї системи ми проаналізували цілі, завдання та зміст програми дисципліни "Іноземна мова" в медичному виші, яка передбачає володіння іноземною мовою – компонентом професійної діяльності сучасного фахівця будь-якого профілю. При складанні програми ми використовували евристичний підхід для вирішення проблеми освоєння іншомовної лексики. Формою занять був обраний ігровий тренінг. Як відомо, використання ігрових методів навчання передбачає реалізацію особистісно-діяльного підходу в навчанні, що забезпечує суб’єкт-суб’єктні відносини між викладачем та студентами і студентів між собою. Під час організації системи дидактичних завдань для освоєння іншомовної лексики, ми дійшли висновку, що лише шляхом створення і формування пізнавальних мотивів, які призводять до потреби висловити думку, можливо, досягти успіху в навчанні іноземної мови.
В данной статье реализовано систему дидактических заданий для студентов-медиков на развитие компонентов освоения иноязычной лексики. При разработке данной системы мы проанализировали цели, задачи и содержание программы дисциплины "Иностранный язык" в медицинском вузе, которая предусматривает владение иностранным языком – компонентом профессиональной деятельности современного специалиста любого профиля. При составлении нашей программы мы использовали эвристический подход к решению проблемы освоения иноязычной лексики. Формой занятий был избран игровой тренинг. Как известно, использование игровых методов обучения предполагает реализацию личностно-деятельного подхода в обучении, что обеспечивает субъект-субъектные отношения между преподавателем и студентами, и студентов между собой.
При организации системы дидактических задач для освоения иноязычной лексики мы пришли к выводу, что только путем создания и формирования познавательных мотивов, которые приводят к необходимости высказать мнение, возможно, достичь успеха в обучении иностранному языку.
In this article, a system of didactic tasks for medical students on the development of components for the development of foreign vocabulary was implemented. In developing this system, we analyzed the goals, objectives and content of the program "Foreign Language" in a medical school, which provides a foreign language mastering as a component of the professional activity of a modern specialist of any profile. When compiling our program, we used a heuristic approach to solving the problem of learning foreign vocabulary. The form of training was chosen as a game training. As is known, the use of gaming methods of teaching involves the realization of a personality-active approach to teaching, which provides subject-subject relations between the teacher and students, and students among themselves.
When organizing a system of didactic tasks for mastering a foreign language vocabulary, we came to the conclusion that it is only by creating and forming cognitive motives that lead to the need to express an opinion it is possible to achieve success in teaching a foreign language.
 
Date 2019-03-22T11:39:52Z
2019-03-22T11:39:52Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Олексій, К. Б. Система дидактичних завдань з освоєння лексики студентами-медиками / К. Б. Олексій // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 205-208.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23786
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова