Запис Детальніше

Зарубіжні моделі формування активної громадянської позиції школярів в освітньому закладі

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Зарубіжні моделі формування активної громадянської позиції школярів в освітньому закладі
 
Creator Власенко, О. М.
 
Subject громадянське суспільство
громадянськість
громадянська освіта
громадянське виховання
активна громадянська позиція
громадянські цінності
школярі
освітній заклад
civil society
citizenship
citizenship education
citizenship education
active citizenship position
citizenship values
students
educational institutions
378.147
 
Description У статті розглянуті сучасні підходи до визначення поняття “активна громадянська позиція”, “громадянське суспіль-
ство”, “громадянські цінності”, “активний громадянин”; виділені основні ознаки активного громадянства в зарубіжних
концепціях. Автор досліджує теоретичні погляди зарубіжних вчених із проблеми громадянськості, системи громадян-
ських цінностей в науковій літературі, визначає характерні особливості різних зарубіжних наукових теорій у контексті
проблеми формування активної громадянської позиції в освітньому середовищі навчального закладу. Автор розглядає за-
рубіжні моделі формування активної громадянської позиції школярів в освітніх закладах, зазначає, що в даний час загаль-
новизнаною є необхідність громадянського виховання молоді, розробки єдиної державної політики в галузі громадянської
освіти, громадянської ідеології, яка б консолідувала українське суспільство на основі громадянських цінностей.
The article deals with modern approaches to the definition of «active citizenship”, “civil society”, “citizenship values”, “active citizen”;
the main features of active citizenship in foreign concepts are highlighted. The author investigates the theoretical views of foreign
scientists on the issue of citizenship, the system of citizenship values in the scientific literature, defines characteristic features of various
foreign scientific theories in the context of the problem of forming an active civic position in the educational environment of an educational
institution. The author examines foreign models of formation of an active citizenship attitude of pupils in educational institutions,
notes that at present, the need for citizenship education of young people, the development of a unified state policy in the field of citizenship
education, and a citizenship ideology that could consolidate Ukrainian society on the basis of citizenship values is universaly accepted.
 
Date 2019-03-22T11:41:17Z
2019-03-22T11:41:17Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Власенко, О. М. Зарубіжні моделі формування активної громадянської позиції школярів в освітньому закладі / О. М. Власенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 34-37.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23787
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова