Окремі аспекти проблеми забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Окремі аспекти проблеми забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін
|
|
Creator |
Біляковська, О. О.
|
|
Subject |
майбутні вчителі
природничо-математична освіта якість професійної підготовки цілісний розвиток future teachers natural and mathematical education quality of professional training holistic development 378.011.3-051:5]:005.336.2/.3 |
|
Description |
У статті актуалізується проблема забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів природни- чо-математичних дисциплін. Виокремлено низку взаємопов’язаних чинників, які впливають на якість професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін: недостатню авторитетність учительської професії, падіння престижу природничо-математичної освіти, зниження знань учнів із предметів природничо-мате- матичного циклу, вступ до закладів вищої освіти на відповідні напрями підготовки абітурієнтів із невисокими балами із зовнішнього незалежного оцінювання. Наголошено на важливості та необхідності знань із природничо-математич- них наук для цілісного розвитку молодої людини в сучасному мережевому суспільстві. Якісна професійна підготовка майбутніх учителів є важливим складником модернізації української освіти, головним стрижнем, навколо якого ма- ють здійснюватися інноваційні освітні процеси в сучасному європейському просторі. The article deals with the problem of assuring quality of future teachers of natural and mathematical sciences professional training. A range of interconnected factors influencing quality of future teachers of natural and mathematical sciences professional training is defined, such as insufficient authority of the teaching profession, natural and mathematical education losing its prestige, students’ knowledge reduction of natural and mathematical sciences, entering relevant faculties of higher educational institutions and training the entrants with low points of external independent evaluation. Importance and necessity of knowledge of natural and mathematical sciences for the holistic development of a young person in modern network society are emphasized. Qualitative professional training of future teachers is an essential constituent of modernization of Ukrainian education, the main core around which innovative educational processes in modern European space should be carried out. |
|
Date |
2019-03-21T14:46:14Z
2019-03-21T14:46:14Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Біляковська, О. О. Окремі аспекти проблеми забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін / О. О. Біляковська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 14-18.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23776 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|