Запис Детальніше

Сутність професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови в сучасних умовах

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови в сучасних умовах
 
Creator Власюк, О. А.
 
Subject вчитель іноземної мови
освіта
усвідомленість
професійні знання
моделювання
цикл навчальної діяльності
методи навчання
якість професійної підготовки
teacher of a foreign language
education
awareness
professional knowledge
modeling
cycle of educational activity
teaching methods
quality of vocational training
372.881.111.1
 
Description У статті представлена роль професії вчителя іноземних мов, яка стикається зі збільшенням числа учнів і неста-
чею кваліфікованих викладачів, коли швидко змінюється учнівський контингент; загальнонаціональна освітня реформа
і розробка національних стандартів викладання іноземної мови висувають ряд нових вимог до вчителів. Сучасні закони
представляють профіль компетентності сучасного вчителя мови XXI століття в Європі, приділяючи особливу увагу
його загальним потребам початкового і неперервного навчання, які відповідають за формування творчого простору
для вивчення іноземних мов і “оновленого” портрета сучасного лінгвістичного педагога. У сучасних умовах відкритого
доступу до майже будь-якої інформації професійність знань учителя вже визначається не тільки змістом цих знань,
а й здатністю передавати їх таким шляхом, який сприяє взаємодії, обговоренню, діалогу, аргументації. Із цього ви-
пливає, що поряд зі знаннями наукових фактів вчителю необхідне знання інтерактивних технологій їх опрацювання.
The article presents the role of the foreign language teacher profession, which is faced with the increase in the number of
students and the shortage of qualified teachers, when the student contingent is rapidly changing, the national educational reform
and the development of national standards for teaching foreign languages put forward a number of new requirements for
teachers. Modern laws represent the competence profile of a modern language teacher of the 21st century in Europe, focusing on
his general needs for primary and continuing education, which are responsible for the formation of a creative space for studying
foreign languages and the “renewed” portrait of a modern linguistic teacher. In the current conditions of open access to almost
any information, the professionalism of the teacher’s knowledge is already determined not only by the content of this knowledge,
but also by the ability to transmit them in a way that facilitates interaction, discussion, dialogue, and argumentation. From this it
follows that, along with knowledge of scientific facts, the teacher needs to know the interactive technologies for their processing.
 
Date 2019-03-22T11:42:03Z
2019-03-22T11:42:03Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Власюк, О. А. Сутність професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови в сучасних умовах / О. А. Власюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 38-41.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23788
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова