Сутність професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови в сучасних умовах
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сутність професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови в сучасних умовах
|
|
Creator |
Власюк, О. А.
|
|
Subject |
вчитель іноземної мови
освіта усвідомленість професійні знання моделювання цикл навчальної діяльності методи навчання якість професійної підготовки teacher of a foreign language education awareness professional knowledge modeling cycle of educational activity teaching methods quality of vocational training 372.881.111.1 |
|
Description |
У статті представлена роль професії вчителя іноземних мов, яка стикається зі збільшенням числа учнів і неста- чею кваліфікованих викладачів, коли швидко змінюється учнівський контингент; загальнонаціональна освітня реформа і розробка національних стандартів викладання іноземної мови висувають ряд нових вимог до вчителів. Сучасні закони представляють профіль компетентності сучасного вчителя мови XXI століття в Європі, приділяючи особливу увагу його загальним потребам початкового і неперервного навчання, які відповідають за формування творчого простору для вивчення іноземних мов і “оновленого” портрета сучасного лінгвістичного педагога. У сучасних умовах відкритого доступу до майже будь-якої інформації професійність знань учителя вже визначається не тільки змістом цих знань, а й здатністю передавати їх таким шляхом, який сприяє взаємодії, обговоренню, діалогу, аргументації. Із цього ви- пливає, що поряд зі знаннями наукових фактів вчителю необхідне знання інтерактивних технологій їх опрацювання. The article presents the role of the foreign language teacher profession, which is faced with the increase in the number of students and the shortage of qualified teachers, when the student contingent is rapidly changing, the national educational reform and the development of national standards for teaching foreign languages put forward a number of new requirements for teachers. Modern laws represent the competence profile of a modern language teacher of the 21st century in Europe, focusing on his general needs for primary and continuing education, which are responsible for the formation of a creative space for studying foreign languages and the “renewed” portrait of a modern linguistic teacher. In the current conditions of open access to almost any information, the professionalism of the teacher’s knowledge is already determined not only by the content of this knowledge, but also by the ability to transmit them in a way that facilitates interaction, discussion, dialogue, and argumentation. From this it follows that, along with knowledge of scientific facts, the teacher needs to know the interactive technologies for their processing. |
|
Date |
2019-03-22T11:42:03Z
2019-03-22T11:42:03Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Власюк, О. А. Сутність професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови в сучасних умовах / О. А. Власюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 38-41.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23788 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|