Запис Детальніше

Інформатизація освіти: проблеми та перспективи розвитку

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інформатизація освіти: проблеми та перспективи розвитку
 
Creator Гевко, І. В.
 
Subject інформаційно-комунікативні технології
модель освіти
засоби навчання
інформатизація
інформаційні технології
освіта
мультимедійність
information and communication technologies
model of education
means of training
informatization
information technologies
education
multimedia
378.147
 
Description У статті розглядаються питання використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) під час
навчального процесу. Доведено, що нові технології навчання на основі засобів ІКТ дають змогу збільшити швидкість
сприймання, розуміння та глибину засвоєння величезного масиву знань. Використання засобів ІКТ зумовлено тим, що в
комп’ютерних технологіях закладені невичерпні можливості для навчання на якісно новому рівні. Наголошується, що
в більшості навчальних закладів відсутні фахівці з розробки і експлуатації інформаційних систем, відзначається недо-
статній досвід і кваліфікація в педагогічного та адміністративного персоналу в галузі використання інформаційних
технологій. Нові засоби навчання і нові технології вимагають високого ступеню підготовленості і готовності засто-
совувати різні досягнення ІКТ. У статті закцентовано увагу на тому, що розвиток засобів інформаційно-комунікацій-
них технологій в освіті змінює систему освіти загалом. Ці зміни стосуються як інфраструктури, так і змісту освіти.
The article deals with the use of information and communication technologies (ICT) during the educational process. It is proved
that new technologies of learning based on ICT can increase the speed of perception, understanding and depth of assimilation of
a vast array of knowledge. The use of ICT is due to the fact that the computer technology provides inadequate opportunities for
training on a qualitatively new level. It is noted that in most educational institutions there are no specialists in the development
and operation of information systems, lack of experience and qualifications in pedagogical and administrative staff in the field of
information technology use. New means of learning and new technologies require a high level of readiness and readiness to apply
different achievements of ICT. The article emphasizes that the development of information technology in education changes the
system of education in general. These changes affect both the infrastructure and the content of education. New means of learning
and new technologies require a high level of readiness and readiness to apply different achievements of ICT.
 
Date 2019-03-22T13:52:50Z
2019-03-22T13:52:50Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Гевко, І. В. Інформатизація освіти : проблеми та перспективи розвитку / І. В. Гевко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 46-49.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23814
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова