Модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів
|
|
Creator |
Петрик, К. Ю.
|
|
Subject |
модель
моделювання структурні компоненти моделі мета і результат моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів моделирование структурные компоненты модели цель и результат модели подготовки будущих учителей начальной школы к организации интерактивного учебного взаимодействия учащихся model modeling the structural components of the model purpose and result of the model of training of future primary school teachers to the organization of interactive educational interaction of pupils 378.011.3–051.147:373.3]:005.963.1 |
|
Description |
У статті розроблено і теоретично обґрунтовано модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів, докладно розглянуто та схарактеризовано її структурні компоненти, визначено педагогічні умови ефективної реалізації навчально-виховного процесу, подано схему означеної моделі. Автором доведено, що всі елементи моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації інтер-активної навчальної взаємодії учнів взаємопов’язані і взаємозумовлені, що підтверджує її цілісність і системність.
В статье разработана и теоретически обоснована модель подготовки будущих учителей начальной школы к организации интерактивного учебного взаимодействия учащихся, подробно рассмотрены и охарактеризованы ее структурные компоненты, определены педагогические условия эффективной реализации учебно-воспитательного процесса, представлена схема указанной модели. Автором доказано, что все элементы модели подготовки будущих учителей начальной школы к организации интерактивного учебного взаимодействия учащихся взаимосвязаны и взаимообусловлены, что подтверждает ее целостность и системность. In the article develops and theoretically substantiates the model of training of future primary school teachers to the organization of interactive educational interaction of pupils, elaborates its structural components of it are considered and characterized, pedagogical conditions of effective implementation of the educational process are determined, the scheme of the specified model is provided. The author is proved that all elements of the model of training of future primary school teachers to the organization of interactive educational interaction of pupils are interrelated and interdependent, which confirms its integrity and consistency. |
|
Date |
2019-03-22T12:53:29Z
2019-03-22T12:53:29Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Петрик, К. Ю. Модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації інтерактивної навчальної взаємодії учнів / К. Ю. Петрик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 235-239.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23811 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|