Запис Детальніше

Педагогічні умови формування культури родинних взаємин старшокласників у позаурочній діяльності закладів загальної середньої освіти

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Педагогічні умови формування культури родинних взаємин старшокласників у позаурочній діяльності закладів загальної середньої освіти
 
Creator Северинчук, Л. А.
 
Subject індивідуальний ресурс сил
критерій
констатувальний експеримент
культура родинних взаємин
педагогічні умови
самопізнавальна діяльність
индивидуальный ресурс сил
критерий
констатирующий эксперимент
культура семейных отношений
педагогические условия
самопознавательная деятельность
individual resource of forces
criterion
ascertaining experiment
culture of family relationships
pedagogical conditions
self-cognitive activity
373.5.011.3–052(045)
 
Description У статті аналізуються дослідження у педагогіці та психології з проблем підготовки молоді до створення родини, партнерства школи і родини у вихованні підростаючого покоління. Розкривається зміст понять "культура родинних взаємин", "самопізнавальна діяльність". Наголошується на ефективності застосування засобів самопізнання з метою гармонізації взаємин у родині. Охарактеризовані критерії, їх показники, рівні стану сформованості культури родинних взаємин та обґрунтовуються педагогічні умови формування культури родинних взаємин старшокласників закладів загальної середньої освіти. Наводяться результати констатувального етапу педагогічного дослідження стану сформованості культури родинних взаємин старшокласників. Описані результати анкетування батьків та вчителів із питань родинного виховання. Доведена доцільність впровадження в освітній процес школи проектних технологій із формування культури родинних взаємин учнів.
В статье анализируются исследования в педагогике и психологии по проблемам подготовки молодежи к созданию семьи, партнерства школы и семьи в воспитании подрастающего поколения. Раскрывается содержание понятий "культура семейных отношений", "самопознавательная деятельность". Отмечается эффективность применения средств самопознания с целью гармонизации отношений в семье. Охарактеризованы критерии, их показатели, уровни состояния формирования культуры родственных отношений, а также обосновываются педагогические условия формирования культуры семейных отношений старшеклассников заведений общего среднего образования. Приводятся результаты констатирующего этапа педагогического исследования состояния формирования культуры родственных отношений старшеклассников. Описаны результаты анкетирования родителей и учителей по вопросам семейного воспитания. Доказана целесообразность внедрения в образовательный процесс школы проектных технологий по формированию культуры семейных взаимоотношений учащихся.
The article analyzes research in pedagogy and psychology on the problems of youth preparation to the creation of a family, the partnership of school and family in the upbringing of the younger generation. The content of concepts "culture of family relationships", "self-cognitive activity" is expounded. The effectiveness of the use of means of self-knowledge in order to harmonize relationships in the family is emphasized. The criteria, their indicators, the levels of the formation of the culture of family relationships are characterized, and the pedagogical conditions for forming the culture of the family relationships of senior pupils of institutions of general secondary education are substantiated. The results of the preliminary stage of the pedagogical study of the formation of the culture of the family relationships of senior pupils are presented. Described the results of questionnaires of parents and teachers on questions of family upbringing. The expediency of introducing in the educational process of the school a project technology for the formation of the culture of family relationships among students is proved.
 
Date 2019-03-25T09:43:56Z
2019-03-25T09:43:56Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Северинчук, Л. А. Педагогічні умови формування культури родинних взаємин старшокласників у позаурочній діяльності закладів загальної середньої освіти / Л. А. Северинчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 61. - С. 260-264.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23839
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова