Запис Детальніше

Умови застосування методу кейсів при навчанні іноземних мов

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Умови застосування методу кейсів при навчанні іноземних мов
 
Creator Романов, І. І.
 
Subject метод кейсів
«case study»
мовна компетентність
проблемне навчання
професійна компетентність
мотивація
етапи роботи з кейсом
принципи створення кейса
case study method
case study
linguistic competence
problem learning
professional competence
motivation
stages of working with a case
principles of case creation
378.147:811.111 (045)
 
Description У статті аналізується проблема застосування методу кейсів під час навчання іноземних мов, зокрема, англійської мови. Також розглядаються умови успішного застосування кейс-методу під час навчання іноземним мовам. Метод кейсів
сприяє розвитку у студентів/курсантів комунікативних навичок, розширенню кругозору, формуванню загальних навичок, розвитку самостійної, пошукової діяльності, формуванню естетичних поглядів, підвищення рівня компетентності.
Метод кейсів може бути використаний не тільки в якості методу навчання, а й для оцінювання рівня знань. Доцільно застосовувати метод кейсів на просунутих етапах навчання, коли курсанти/студенти вже мають достатній рівень сформованості мовних, пізнавальних та дослідницьких вмінь та навичок.
Romanov I. I. The usage of case study method in teaching foreign languages
This article analyzes the problem of using the case study method in teaching foreign languages, in particular, the English language. Also, the conditions for successful application of the case method during the teaching of foreign languages are considered.
The case method promotes the development of communication skills among cadets / students, broadens the outlook, develops common skills, develops independent, search activities, shapes aesthetic views, and raises the level of competence. The case method can be used not only as a method of learning, but also for assessing the level of knowledge. It is advisable to use case studies at advanced stages of learning when cadets / students already have a sufficient level of linguistic, cognitive and research skills
 
Date 2019-03-26T11:45:25Z
2019-03-26T11:45:25Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Романов, І. І. Умови застосування методу кейсів при навчанні іноземних мов / І. І. Романов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 60, т. 2. – С. 98-102.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23866
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова