Запис Детальніше

Мотивація до праці майбутніх фахівців будівництва та архітектури у виховному процесі коледжу

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мотивація до праці майбутніх фахівців будівництва та архітектури у виховному процесі коледжу
 
Creator Кондратова, М. В.
 
Subject майбутні будівельники
виховний процес коледжу
стимул
мотив
мотивація до праці
методи мотивації
професійний саморозвиток
future builders
college educational process
stimulus
motive
motivation for work
methods of motivation
professional self-development
378.36.043.2
 
Description У статті звернено увагу на питання моральної цінності праці, висвітлено особливості формування ціннісного
ставлення до праці в майбутніх будівельників. Автор вказує на необхідні професійні якості студентів, які впливають
на стан самоосвітньої компетентності, а саме: сформованість мотивації до самоосвітньої діяльності; потребу в
самоосвіті та у творчому самовираженні; наявність інтересу до професійно-спрямованих дисциплін; самозаохочення;
володіння вміннями планувати свою самоосвітню діяльність і виявляти самостійність; навчально-інтелектуальні, ко-
мунікативні вміння, а також уміння орієнтуватися в інформаційних потоках; культуру мовлення, рефлексію, самокон-
троль, наполегливість, відповідальність. У статті виокремлено мотиви, серед яких є професійні, пізнавальні, мотиви
соціальної ідентифікації, утилітарні. Звертається увага на основні етапи процесу мотивації: виникнення потреб;
розроблення стратегії і пошук шляхів задоволення потреб; визначення тактики діяльності і поетапне її здійснення;
задоволення потреб й одержання матеріальної чи духовної винагороди. Зауважується, що значну роль у формуванні
ціннісного ставлення до праці в майбутніх будівельників відіграє нематеріальна мотивація, складовими частинами
якої є: гуманізація праці; розвиток виробничої демократії; планування кар’єри; регулювання робочого часу; інформо-
ваність колективу тощо.
The article focuses on issues of labor moral value; features of the value attitudes formation towards the future builders’ work
are highlighted. The author points out the necessary professional qualities of students who influence the state of self-educational
competence, namely: the formation of motivation to self-education; the need for self-education and creative self-expression;
presence of interest in professionally directed disciplines; self-promotion; possession of skills to plan their self-educational activities
and to identify independence; educational-intellectual, communicative skills, as well as ability to navigate in information
flows; speech culture, reflection, self-control, persistence, responsibility. The article outlines motives, among which professional,
cognitive, motives of social identification, utilitarian.
Attention is drawn to the main stages of the process of motivation: the emergence of needs; developing a strategy and finding
ways to meet needs; definition of activity tactics and its phased implementation; satisfaction of needs and reception of material
or spiritual rewards. It is noted that a significant role in shaping the value attitude to work for future builders plays non-material
motivation, the components of which are: humanization of labor; development of industrial democracy; career planning;
regulation of working time; the team awareness and so on.
 
Date 2019-03-26T13:05:23Z
2019-03-26T13:05:23Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Кондратова, М. В. Мотивація до праці майбутніх фахівців будівництва та архітектури у виховному процесі коледжу / М. В. Кондратова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 86-89.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23868
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова