Запис Детальніше

Становлення сучасної методики навчання педагогіки як науки та навчальної дисципліни у вищих педагогічних навчальних закладах

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Становлення сучасної методики навчання педагогіки як науки та навчальної дисципліни у вищих педагогічних навчальних закладах
The development of modern methods of teaching pedagogy as a science and academic discipline
 
Creator Бондар, В. І.
Коханко, О. Г.
 
Subject методика педагогіки як наука й навчальна дисципліна
становлення методики педагогіки
суб’єкти навчання й учіння
традиційна та нова парадигма методики педагогіки
методика фазової структури змісту дидактики як сучасної навчальної дисципліни
methodology of pedagogy as a science and academic discipline
the formation and development of the methodology of pedagogy
subjects of learning and teaching
traditional and new paradigm methods of pedagogy
methods of the phase structure of the content and methods of didactics as a modern academic discipline
378.147:37
 
Description У статті розкриті концептуальні передумови розроблення сучасної методики навчання
педагогіки, яка введена у навчальні плани бакалаврської підготовки фахівців з галузі “Освіта”,
а також магістерської – для вищої школи з двох напрямів: академічного й наукового в галузі
педагогічної освіти (викладач педагогіки у ВПНЗ). Виділені основні етапи становлення
методики навчання педагогіки, історично пов’язані з розвитком навчальних закладів, студенти
яких вивчають педагогіку, передбачену навчальними планами, а окремі готуються до її
викладання (магістр педагогічної освіти, викладач педагогіки у ВНЗ).
Обґрунтована доцільність віднести методику навчання педагогіки до окремої галузі
педагогічної науки за спеціальністю “Теорія і методика професійної освіти”, яка має свій
предмет дослідження, специфічні функції в системі педагогічних наук, багатофазову
структуру змісту та інші теоретичні й методологічні атрибути.
In the article the conceptual background of the development of modern methods of teaching
pedagogy, which was introduced into the curriculum of undergraduate training of specialists in the
industry “Education”, and also master – for high schools from two directions: academic and research
in the field of pedagogical education (teacher of pedagogy in ITUS). The basic stages of formation of
methods of teaching pedagogy, historically linked with the development of educational institutions
where the students study pedagogy, prescribed curricula, and some are preparing to teach (master of
pedagogical education, teacher of pedagogy at the University).
The expediency attributed to the teaching methodology of pedagogy in a separate branch of
pedagogical science, specialty “Theory and methodology of professional education”, which is a
subject of study, specific functions in the system of pedagogical Sciences, bhatiasevi the structure of the
content and other theoretical and methodological attributes.
 
Date 2019-03-28T14:24:16Z
2019-03-28T14:24:16Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Бондар, В. І. Становлення сучасної методики навчання педагогіки як науки та навчальної дисципліни у вищих педагогічних навчальних закладах / В. І. Бондар, О. Г. Коханко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 5-19.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23897
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова