Запис Детальніше

Класифікація типів іміджу

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Класифікація типів іміджу
 
Creator Митцева, О. С.
 
Subject професійний імідж
класифікація
критерій
особливості
особистість
фахівець з інформаційних технологій
professional image
classification
criterion
features
personality
ІT specialist
37.013: 378
 
Description У статті порушено проблему систематизації типів іміджу відповідно до різних критеріїв: емоційне забарвлення; базисні підстави; цільова установка; ступінь раціональності; кінцевий результат; функціонування; призначення
особистості; кількість суб’єктів; характер соціальної діяльності; диференціація сфери професійної діяльності; соціально-демографічні характеристики; культурний контекст. На основі аналізу наукової літератури визначено типи
іміджу, які характеризують особливості професійного іміджу фахівця з інформаційних технологій (цілісність, узгодженість, керованість, зумовленість, відповідність, суб’єктність, поєднання внутрішніх і зовнішніх чинників), що
сприяють конкурентоспроможності і досягненню успіху у створенні професійного іміджу на рівні особистості, організації і ринку послуг.
The article raises the problem of systematization of image types according to different criteria: emotional coloration; basis
grounds; target installation; degree of rationality; the end result; functioning; appointment of an individual; the number of
subjects; the nature of social activity; differentiation of the sphere of professional activity; socio-demographic characteristics;
cultural context. On the basis of the analysis of scientific literature, various types of image are systematized in accordance with
the following criteria: emotional color; basic grounds; goal sets; the degree of rationality; different variants; the end result;
functioning; appointment of an individual; the nature of social activity; differentiation of the sphere of professional activity;
socio-demographic characteristics; cultural context.
The identified types of image characterize the peculiarities of the professional image of a specialist in information technology
(integrity, consistency, controllability, conditionality, conformity, subjectivity, combination of internal and external factors),
which promotes competitiveness and success in creating a professional image at the level of personality, organization and
market services.
 
Date 2019-03-29T10:49:05Z
2019-03-29T10:49:05Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Митцева, О. С. Класифікація типів іміджу / О. С. Митцева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 121-124.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23914
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова