Запис Детальніше

Особливості застосування особистісно орієнтованого підходу до навчання іноземної мови курсантів військових ЗВО

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості застосування особистісно орієнтованого підходу до навчання іноземної мови курсантів військових ЗВО
 
Creator Нігаметзянова, К. Р.
 
Subject іноземна мова
курсант
фахівець
підхід
моделювання
репродуктивні вправи
рівень застосування знань
творчий рівень
foreign language
cadet
specialist
approach
modelling
productive exercises
level of application of knowledge
creative level
378.041: 81.243
 
Description У статті йдеться про застосування особистісно орієнтованого підходу до навчання іноземної мови курсантів,
який передбачає врахування вихідного рівня знань та специфічного добору оптимальних методів, засобів, форм і при-
йомів роботи. Доведено, що особистісно орієнтоване навчання у військовому закладі вищої освіти потребує корекції
змісту освіти, форм і засобів її реалізації. Змістовий компонент навчального процесу має охоплювати все необхідне
для формування і розвитку особистості курсантові, формування його професійних компетентностей. У вітчизняній
практиці підготовки військових фахівців досі оптимальною формою організації навчального процесу вважають ко-
лективні та групові заняття. Організація особистісно орієнтованого підходу до навчання іноземної мови передбачає
моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин
та відповідної ситуації. Такий підхід дає змогу застосовувати різнорівневі завдання та вправи, що сприяє формуванню
свідомого засвоєння іноземної мови військовим фахівцем.
The article touches upon the points of using the learner-centered approach to teaching a foreign language the cadets, which
presupposes taking into account the entry level of knowledge and the specific choice of the appropriate methods, means and
forms of teaching. It is proved that personally oriented instruction in a military institution of higher education requires correction
of the content of education, forms and means of its implementation. The content component of the educational process must
cover everything the cadet needs to form and develop his personality, to form his professional competences. In the domestic
practice of training military specialists, collective and group classes are still considered to be the optimal form of organization
of the educational process. Organization of a person-oriented approach to learning a foreign language involves modeling life
situations, the use of role games, a general solution to the problem on the basis of an analysis of circumstances and the relevant
situation. Such an approach allows to use the split-level tasks and exercises, that encourage forming the conscious acquisition
of a foreign language by a military man.
 
Date 2019-03-29T12:17:01Z
2019-03-29T12:17:01Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Нігаметзянова, К. Р. Особливості застосування особистісно орієнтованого підходу до навчання іноземної мови курсантів військових ЗВО / К. Р. Нігаметзянова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 136-139.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23924
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова