Особливості використання узагальнених способів розв’язування задач у початковому курсі математики
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості використання узагальнених способів розв’язування задач у початковому курсі математики
|
|
Creator |
Стасів, Н. І.
Опришко, І. А. |
|
Subject |
сюжетна задача
аналіз синтез узагальнення алгоритм розв’язування способи розв’язування задач навчальна діяльність plot task analysis synthesis generalization solution algorithm methods of solving tasks educational activity 51:372 |
|
Description |
У статті проаналізовано особливості формування у молодших школярів початкових уявлень про узагальнені способи розв’язування задач під час вивчення математики. Звернута увага на розвиток в учнів вміння виконувати аналіз та синтез, здійснювати зв’язок між ними. Важливим елементом розумової діяльності школярів є процес узагальнення. Проаналізовано типові помилки узагальнення, які зустрічаються у різних формах під час розв’язування сюжетних задач; запропоновано основні шляхи їх усунення. Ефективному формуванню та розвитку мислення учнів сприятиме застосування алгоритмічних вказівок, міркування за зразком, опорних схем, коротких записів умов задач, словесно-символічних моделей розв’язування складених задач. Це дасть змогу економно і водночас ефективно використати час, відведений для розв’язування задач, сприятиме навчанню дітей їх узагальнювати. The article analyzes the peculiarities of the formation of initial representations among primary school pupils about the generalized methods of solving problems during the study of mathematics. Attention is drawn to the development of pupils’ ability to perform analysis and synthesis, to communicate between them. An important element of mental activity of pupils is the process of generalization. Analyzed typical generalization errors that occur in various forms when solving plot tasks; are proposed the main ways of their elimination. The effective formation and development of pupils’ thinking will be facilitated by the use of algorithmic indications, model discussion, reference schemes, short recordings of task conditions, verbal-symbolic models for solving complex problems. This will allow economically and at the same time effectively use the time allocated for solving problems, will facilitate the training of children to generalize them. |
|
Date |
2019-03-29T14:21:30Z
2019-03-29T14:21:30Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Стасів, Н. І. Особливості використання узагальнених способів розв’язування задач у початковому курсі математики / Н. І. Стасів, І. А. Опришко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 63. – С. 166-169.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23942 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|