Система рівнів інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій : якісно-оцінювальний аспект
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Система рівнів інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій : якісно-оцінювальний аспект
System of levels of engineering-graphic preparation of future teachers of technology : qualitative-evaluation aspect |
|
Creator |
Нищак, І. Д.
|
|
Subject |
вчитель технологій
інженерно-графічна підготовка рівень підготовки якісна характеристика teacher of technology engineering-graphics preparation training level quality characteristics 378.147:004:378.214 |
|
Description |
У статті виокремлено й теоретично обґрунтовано рівні інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій, чітко виражені у процесі навчально-пізнавальної діяльності студентів: низький (репродуктивний); середній (інтерпретуючий); достатній (перетворювальний); високий (творчо-дослідницький). Наведено загальну якісну характеристику (оцінку) виділених рівнів інженерно-графічної підготовки студентів. Низький рівень свідчить про здатність студента розв’язувати інженерно-графічні задачі лише згідно добре засвоєного алгоритму. Студент потребує розгорнутої й досить конкретної допомоги на кожному етапі виконання завдання. У студентів із середнім рівнем інженерно-графічної підготовки спостерігається впевненість і самостійність у процесі розв’язання лише стандартних (типових) задач. Достатній рівень вказує на здатність до самостійного відтворення і перетворення засвоєної інформацію та її застосування у нетипових навчальних ситуаціях; належне володіння основними мисленнєвими операціями. Високий рівень інженерно- графічної підготовки свідчить про самостійне, легке й невимушене розв’язання нових навчально-пізнавальних задач; яскраво виражене прагнення до особистісно-значущих досягнень і самоствердження особистості. The article singled out and theoretically justified the levels of engineering-graphic preparation of future teachers of technology, clearly expressed in the learning of students: low (reproductive); average (interpreting); sufficient (converting); high (creative-research). Was presents the overall qualitative characterization (evaluation) of selected levels of engineering-graphic preparation of students. A low level indicates a student’s ability to solve engineering-graphics tasks only in accord with well-learned algorithms. Students need detailed and very concrete assistance at every stage of the job. Students with middle level of engineering-graphic preparation showing confidence and independence in the process of solving only the standard (typical) tasks. Sufficient level indicates the capacity for self-reproduction and transformation of assimilated information and its application in educational atypical situations; proper ownership of basic mental operations. High level of engineering-graphic preparation indicated the ability to self-dependent and easy solving of new educational-cognitive problems; pronounced desire for personal-significant achievement and selfidentity. |
|
Date |
2019-04-02T13:49:36Z
2019-04-02T13:49:36Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Нищак, І. Д. Система рівнів інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій : якісно-оцінювальний аспект / І. Д. Нищак // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 123-129.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/23978 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|