Запис Детальніше

Модель формування методичної контрольно-оцінювальної компетентності майбутніх викладачів англійської мови

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Модель формування методичної контрольно-оцінювальної компетентності майбутніх викладачів англійської мови
 
Creator Українська, О. О.
 
Subject контрольне завдання
майбутні викладачі англійської мови
методична контрольно-оцінювальна компетентність
модель навчання
контрольное задание
будущие преподаватели английского языка
методическая контрольно-оценочная компетентность
модель обучения
language assessment literacy
model of the learning process
student English teachers
test
378:811.111
 
Description У статті узагальнено уявлення про структуру моделі організації навчання у вищій школі та визначено компонентний склад моделі формування методичної контрольно-оцінювальної компетентності. Розглянуто визначення моделі навчання та запропоновано власну модель, представлено та детально описано її схему. Розкрито методи, форми, прийоми навчання, перераховано засоби навчання, охарактеризовано діяльність викладача та студентів. Пропонується перелік модулів і змістових модулів, організованих за тематикою виучуваного методичного матеріалу. Отже, розроблено відповідну структурно-функціональну модель організації освітнього процесу для створення системи реалізації методики формування методичної контрольно-оцінювальної компетентності, яка б забезпечувала ефективну підготовку майбутнього викладача, компетентного в проведенні контролю.
В статье обобщено представление о структуре модели организации обучения в высшей школе и определен компонентный состав модели формирования методической контрольно-оценочной компетентности. Рассмотрены определения модели обучения и сформулировано определение собственной модели, представлена ее схема и детальное описание. Раскрыты методы, формы, приемы обучения, перечислены средства обучения, охарактеризована деятельность преподавателя и студентов. Предлагается перечень модулей и содержательных модулей, организованных по тематике изучаемого методического материала. Разработана структурно-функциональная модель организации учебного процесса для создания системы реализации методики формирования методической контрольно-оценочной компетентности, которая бы обеспечивала эффективную подготовку будущего преподавателя, компетентного в проведении контроля.
In the article there is a generalized description of the structure of the model of the teaching process in universities and components of the model of developing language assessment literacy. Definitions of the model of the teaching process and, thus, the definition of our model has been formulated. The article contains the scheme and detailed description of the model of the teaching process, which demanded giving the characteristics of the target group of students. Methods, regimes, teaching techniques are enumerated. The principles of the teacher’s and students’ activity are characterized. The list of modules and topics are offered to be covered in the process of developing the competency. The author has made the structural functional model of the teaching process in order to build the system of implementation of the methodology of developing language assessment literacy which could contribute to the efficacy of student teachers’ preparation, the ones competent in providing fair assessment.
 
Date 2019-04-05T08:34:14Z
2019-04-05T08:34:14Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Українська, О. О. Модель формування методичної контрольно-оцінювальної компетентності майбутніх викладачів англійської мови / О. О. Українська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 64. - С. 195-199.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24026
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова