Педагогічна свідомість як показник професійної компетентності майбутнього вчителя математики
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Педагогічна свідомість як показник професійної компетентності майбутнього вчителя математики
|
|
Creator |
Бобовський, Р. П.
|
|
Subject |
педагогічна свідомість
професійна компетентність підготовка вчителя компоненти показники pedagogical consciousness professional competence teacher training components indicators 378.147:51 |
|
Description |
У статті проаналізовано різні підходи до визначення поняття “професійна компетентність учителя математики”. Відповідно до аспектів системного, компетентнісного, особистісного, діяльнісного та контекстного підходів і на основі проведеного аналізу різних підходів науковців до досліджуваного питання виокремлено компоненти професійної компетентності. Розглянуто змістово-структурні особливості професійної компетентності майбутніх учителів математики і, що особливо актуально в розрізі проблематики дослідження педагогічної свідомості, доведено, що її важливим складником і показником високого рівня сформованості є педагогічна свідомість. Розвиток професійної компетентності вимагає сформованості педагогічної свідомості як інтегратора особистісних та операційних компонентів (розвиненого мислення, рефлексії, саморозвитку і саморегуляції діяльності та поведінки, високої моральності і культури поведінки) The article analyzes various approaches to the definition of the concept of “professional competence of the teacher of mathematics”. According to systemic, competence, personal, activity and context approaches aspects, and based on the different scientists approaches analysis, the components of professional competence are singled out to the issue under study. The content-structural peculiarities of future mathematics teachers professional competence are considered, and that is especially important in the context of pedagogical consciousness study problems, it is proved that its important component and indicator of high level formation is pedagogical consciousness. The development of professional competence requires pedagogical consciousness formation as an integrator of personal and operational components (developed thinking, reflection, self-development and self-regulation activity and behavior, high morality and behavior culture). |
|
Date |
2019-04-05T13:47:19Z
2019-04-05T13:47:19Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бобовський, Р. П. Педагогічна свідомість як показник професійної компетентності майбутнього вчителя математики / Р. П. Бобовський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 65. – С. 13-17.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24045 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|