Диригентсько-хорова підготовка учителів музики в системі вищої професійної освіти
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Диригентсько-хорова підготовка учителів музики в системі вищої професійної освіти
Peculiarities of conducting and choral training music teachers in the process |
|
Creator |
Світайло, С. В.
|
|
Subject |
диригентсько-хорової підготовки учителів музики
музично-теоретичний вокально-хоровий виконавський аналіз хорового твору conducting and choral training music teachers music theory vocal and choral performing ana lysis of choral works 378 |
|
Description |
Розглянуто особливості диригентсько-хорової підготовки учителів музики в системі вищої професійної освіти. Вони полягають у тому, що підготовка учителів музики передбачає формування у майбутнього фахівцятаких нероздільних складових його діяльності, як педагогічна і музична. Професійне володіння відповідним музичним інструментом для вчителя музики є тією найсуттєвішою фаховою компетенцією, яка вирізняє його серед інших учителів- предметників. Для учителя музики, який здобуває диригентсько-хорову підготовку, таким інструментом є хоровий колектив (вокальний ансамбль). Наголошено, зокрема, на принципово важливій ролі формування у них здатності здійснювати інтерпретацію хорового твору, охарактеризовано музично-теоретичний, вокально-хоровий та виконавський видианалізу, розкрито основні прийоми інтерпретації хорового твору на прикладіхору Б. Лятошинського “Весна”. У процесі інтерпретації увиразнюється не лише художній потенціал виконуваного твору, а й розкриваються виконавські можливості хорового колективу, набувають вираження і втілення естетичні принципи виконавця, його індивідуальні виконавські особливості. Peculiarities of conducting and choraltraining music teachers in higher professional education. The yconcluded tha ttraining of teachers of music in volvesthe formation of a futures pecialistsuch in separable components of his activity, as a pedagogical and musical. Professional knowledge of the appropriate musical instrument for a music teacher is the most important professional competence, which distinguishes it from other subject teachers. For music teachers, which becomes conducting and choral training, this tool is a choir (vocal ensemble). It is noted, in particular, is fundamentally important role the formation of the irability to perform interpretations of choral works, the characteristic of the music-theoretical, vocal and choral and performing the types of analysis, basic techniques of interpretation of choral works choir Liatoshynsky “Spring”. In the process of interpreting expressive not only of the artistic potential of the work performed, but also reveals the performance opportunities for choir, becoming the expression and embodiment of the esthetic principles of the artist, his individual performance characteristics. |
|
Date |
2019-04-06T07:24:03Z
2019-04-06T07:24:03Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Світайло, С. В. Диригентсько-хорова підготовка учителів музики в системі вищої професійної освіти / С. В. Світайло // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 189-195.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24051 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|