Запис Детальніше

Реалізація умов соціальної адаптації до самостійного життя дітей молодшого шкільного віку загальноосвітніх шкіл-інтернатів

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реалізація умов соціальної адаптації до самостійного життя дітей молодшого шкільного віку загальноосвітніх шкіл-інтернатів
 
Creator Грибоєдова, Т. О.
 
Subject соціальна адаптація
соціально-педагогічні умови
молодші школярі
соціалізація
самостійне життя
казкотерапія
казка
компетенції
інтерактивні технології
модернізація
social adaptation
social and pedagogical conditions
younger students
socialization
independent life
fairy tale therapy
fairy tale
competences
interactive technologies
modernization
316.614-053.5:37.018
 
Description У статті проаналізовано соціально-педагогічні умови соціальної адаптації дітей молодшого шкільного віку до самостійного життя в інтернатних закладах. Визначено основні характеристики процесу соціальної адаптації та специфіку
його проявів в умовах інтернатних закладів. Категорію “соціально-педагогічні умови” визначено на основі аналізу сучасних педагогічних і соціально-педагогічних досліджень як фактор, що зумовлює результативність процесу соціальної адаптації молодшого шкільного віку загальноосвітніх шкіл-інтернатів до самостійного життя. Особлива увага приділяється обґрунтуванню таких умов, як модернізація педагогічного процесу та використання інтерактивних педагогічних технологій. Особливості впровадження соціально-педагогічних умов адаптації учнів молодших класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів детерміновані метою формування самодостатньої особистості, здатної до самостійного життя в сучасному інформаційному суспільстві у різноманітних проявах, визначення нею власного життєвого шляху та життєвих перспектив.
The article analyzes the socio-pedagogical conditions of social adaptation of children of primary school age to independent living in boarding schools. The main characteristics of the process of social adaptation and the specificity of its manifestations in the conditions of residential institutions have been determined. The category of “socio-pedagogical conditions” is determined on the basis of the analysis of modern pedagogical and socio-pedagogical research as a factor that leads the effectiveness of the process of social adaptation of younger school age general education boarding schools to independent living. Special attention is paid to the justification of such conditions as the modernization of the pedagogical process and the use of interactive pedagogical technologies. Features of the introduction of socio-pedagogical conditions for the adaptation of students in the
lower grades of general education boarding schools are determined by the goal of forming a self-sufficient personality capable of independent living in the modern information society in various manifestations, determining its own life path and life prospects.
 
Date 2019-04-06T07:25:59Z
2019-04-06T07:25:59Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Грибоєдова, Т. О. Реалізація умов соціальної адаптації до самостійного життя дітей молодшого шкільного віку загальноосвітніх шкіл-інтернатів / Т. О. Грибоєдова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 65. – С. 27-31.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24053
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова