Запис Детальніше

Критерії та показники сформованості у підлітків уявлень про щастя як особистісної самореалізації

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Критерії та показники сформованості у підлітків уявлень про щастя як особистісної самореалізації
Criteria and indicators of formation of teenagers’ perceptions of happiness as personal self-realization
 
Creator Уварова, Т. Ю.
 
Subject критерії
показники
сформованість
щастя
самореалізація
особистість
підліток
criteria
indices
formation
happiness
self-realization
person
teenager
37.013
 
Description В статті висвітлено специфіку забезпечення особистісної самореалізації учнів у
підлітковому віці. Наведено результати досліджень, які свідчать про те, що необхідні знання
про щастя у підлітків є недостатньо сформованими. Визначено та теоретично обґрунтовано
педагогічні умови, необхідні для ефективного формування у підлітків уявлень про щастя як
особистісної самореалізації. Визначено та обґрунтовано критерії рівня сформованості у
підлітків уявлень про щастя як особистісної самореалізації (афективно-мотиваційний,
ціннісно-цільовий, когнітивно-поведінковий). Розглянуто та проаналізовано показники кожного
з окреслених рівнів сформованості у підлітків уявлень про щастя як особистісної
самореалізації. На підставі визначених критеріїв і показників виділено три рівні сформованості
у підлітків уявлень про щастя як особистісної самореалізації: високий, середній та низький.
Наведено характеристику кожного з названих критеріїв згідно з трьома рівнями
сформованості у підлітків уявлень про щастя як особистісної самореалізації.
The article is devoted to the actual problem of personal self-realization of teenagers by forming
their perceptions of happiness. The specifics of providing personal self-realization of pupils in their
teens was covered. The results of studies showing that the knowledge about happiness teenagers
formed not enough were given. The pedagogical conditions of necessary for the effective of formation
of teenagers’ perceptions of happiness as personal self-realization were determined. Criteria for the
level of formation of teenagers’ perceptions of happiness as personal self-realization (affectivemotivational-
value target, cognitive-behavioral) were determined and theoretically justified. We
reviewed and analyzed the performance of each of the designated levels of formation of teenagers’
perceptions of happiness as personal self-realization. Three levels of formation of teenagers’
perceptions of happiness as personal self-realization: high, medium and low – were distinguish on the
basis of certain criteria and indicators. The characteristic of each of these criteria in accordance with
the three levels of formation at teenagers of happiness as a personal self-realization was given.
 
Date 2019-04-06T10:09:01Z
2019-04-06T10:09:01Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Уварова, Т. Ю. Критерії та показники сформованості у підлітків уявлень про щастя як особистісної самореалізації / Т. Ю. Уварова // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 223-229.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24060
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова