Запис Детальніше

Триступеневе інтерв’ю та інші короткі групові стратегії в педагогічній системі вивчення англійської мови на практичних заняттях у ВНЗ

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Триступеневе інтерв’ю та інші короткі групові стратегії в педагогічній системі вивчення англійської мови на практичних заняттях у ВНЗ
Three-stage interview and other short group strategies in pedagogical system of learning English at workshops in universities
 
Creator Хижун, Я. В.
 
Subject практичні заняття з англійської мови
інтерактивні методи
короткі групові стратегії письма і говоріння
“Триступеневе інтерв’ю”
“Робота в парах”
“Обмінюємося думками”
“Вільне письмо”
Робота в парах : передбачення
активізація навчальної діяльності
дискусія
practical English classes
interactive methods
short group strategies of writing and speaking
“Three-stage interview”
“Work in pairs”
“Exchange of views”
“Free writing”
“Work in pairs : predictions”
activation of educational process
discussion
37016:811.111
 
Description Стаття присвячена використанню інтерактивних методів вивчення англійської мови на
практичних заняттях зі студентами. Мета статті – презентувати короткі групові
стратегії, які дозволять активно залучити студентську аудиторію у навчальний процес.
Наголошено на необхідності форсування у студенів необхідної комунікативної спроможності у
сферах професійного спілкування в усній і писемній формі. В статті презентовано такі
стратегії групового навчання, як “Триступеневе інтерв’ю”, “Обмінюємося проблемами”,
“Формулюй/Ділися/Слухай/Розробляй”, “Подумай/Обговори з партнером/ Обговори з іншою
парою”, “Вільне письмо”, “Робота в парах: передбачення”, “Мозковий штурм”, “Читання
вголос з авторського крісла”.
The article is devoted to the use of interactive methods of learning English at workshops with
students. The purpose of this article – to present short group strategy that will actively involve the
students’ audience in the learning process. It is emphasized attention on the necessity of speeding up
imperative communicative capacities in the field of professional communication in students’ speech
and writing. The article presented such group learning strategies as “Three-stage interview”,
“Exchange problems”, “Formulate/Share/Listen/Develop”, “Think/ Discuss with your partner/Discuss
with another couple”, “Free writing”, “Working in pairs, prediction”, “Brainstorm”, “Reading aloud
from the author chair”.
 
Date 2019-04-06T10:48:26Z
2019-04-06T10:48:26Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Хижун, Я. В. Триступеневе інтерв’ю та інші короткі групові стратегії в педагогічній системі вивчення англійської мови на практичних заняттях у ВНЗ / Я. В. Хижун // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 249-255.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24066
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова