Запис Детальніше

Іноземна мова як інструмент у творчій взаємодії викладача та студента (на матеріалах стажування у мовній школі Оxford-Кlass)

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Іноземна мова як інструмент у творчій взаємодії викладача та студента (на матеріалах стажування у мовній школі Оxford-Кlass)
Foreign Language as a Tool of Creative Interaction of Teacher and Student
 
Creator Яременко-Гасюк, О. О.
Саченко, Л. М.
 
Subject іноземна мова
творче спілкування
творча взаємодія
ефективність навчання іноземній мові
міжособистісні відносини
колективна співпраця
комунікативно-пізнавальна діяльність
foreign language
creative communication
creative interaction
effective foreign language teaching
interpersonal relations
collective cooperation
communicative-cognitive activity
378.016:81
 
Description Стаття розглядає питання творчого спілкування та встановлення взаємодії викладача
та студента як важливий фактор організації ефективного процесу навчання іноземній мові.
Кожний етап уроку чи заняття співвідноситься з фазою спілкування, якій відповідають певні
дії викладача та студентів. У статті висвітлюються методичні характеристики двох типів
спілкування при викладанні іноземної мови: формального та творчого. Стаття також описує
важливість міжособистісних відносин між викладачем та студентами та необхідність
колективної співпраці під час комунікативно-пізнавальної діяльності у процесі навчання
іноземної мови.
The article deals with the question of creative communication and teacher – student interaction
setting as an important factor of effective educational process organization. Every level of lesson is
related to the stage of communication, to which certain activities of teacher and student are pertinent.
The article elucidates methodological characteristics of two types of educational communication:
formal and creative. The article also describes the importance of interpersonal relations between the
teacher and students and necessity of collective cooperation during the communicative-cognitive
activity in the course (process) of foreign language teaching.
 
Date 2019-04-06T10:59:30Z
2019-04-06T10:59:30Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Яременко-Гасюк, О. О. Іноземна мова як інструмент у творчій взаємодії викладача та студента (на матеріалах стажування у мовній школі Оxford-Кlass) / О. О. Яременко-Гасюк, Л. М. Саченко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 263-270.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24069
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова