Іноземна мова як інструмент у творчій взаємодії викладача та студента (на матеріалах стажування у мовній школі Оxford-Кlass)
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Іноземна мова як інструмент у творчій взаємодії викладача та студента (на матеріалах стажування у мовній школі Оxford-Кlass)
Foreign Language as a Tool of Creative Interaction of Teacher and Student |
|
Creator |
Яременко-Гасюк, О. О.
Саченко, Л. М. |
|
Subject |
іноземна мова
творче спілкування творча взаємодія ефективність навчання іноземній мові міжособистісні відносини колективна співпраця комунікативно-пізнавальна діяльність foreign language creative communication creative interaction effective foreign language teaching interpersonal relations collective cooperation communicative-cognitive activity 378.016:81 |
|
Description |
Стаття розглядає питання творчого спілкування та встановлення взаємодії викладача та студента як важливий фактор організації ефективного процесу навчання іноземній мові. Кожний етап уроку чи заняття співвідноситься з фазою спілкування, якій відповідають певні дії викладача та студентів. У статті висвітлюються методичні характеристики двох типів спілкування при викладанні іноземної мови: формального та творчого. Стаття також описує важливість міжособистісних відносин між викладачем та студентами та необхідність колективної співпраці під час комунікативно-пізнавальної діяльності у процесі навчання іноземної мови. The article deals with the question of creative communication and teacher – student interaction setting as an important factor of effective educational process organization. Every level of lesson is related to the stage of communication, to which certain activities of teacher and student are pertinent. The article elucidates methodological characteristics of two types of educational communication: formal and creative. The article also describes the importance of interpersonal relations between the teacher and students and necessity of collective cooperation during the communicative-cognitive activity in the course (process) of foreign language teaching. |
|
Date |
2019-04-06T10:59:30Z
2019-04-06T10:59:30Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Яременко-Гасюк, О. О. Іноземна мова як інструмент у творчій взаємодії викладача та студента (на матеріалах стажування у мовній школі Оxford-Кlass) / О. О. Яременко-Гасюк, Л. М. Саченко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХІХ (129). – С. 263-270.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24069 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|