Запис Детальніше

Система навчання фізики і контролю та самоконтролю знань з фізики курсантів морських ЗВО з використанням креолізованих текстів та інтелектуальних карт

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Система навчання фізики і контролю та самоконтролю знань з фізики курсантів морських ЗВО з використанням креолізованих текстів та інтелектуальних карт
 
Creator Паніна, О. П.
 
Subject “кліпове” мислення
інформаційно-комунікативні технології
інформаційний потік
лінійний текст
опорний сигнал
“сlip” culture
net-thinking
information and communication technologies
information flow
linear text
371.385:53
 
Description Стаття присвячена проблемі пошуку нових методик викладання фізики в умовах
“кліпового” мислення суб’єктів навчання в межах сучасної “кліпової” культури, яка виникла
внаслідок тотальної інформатизації суспільства. Обговорюються особливості викладання
навчального матеріалу з фізики в навчальних закладах, де поколінню “цифрових аборигенів”
надається навчальний матеріал у вигляді лінійного тексту, що призводить до неефективного
засвоєння отриманої інформації. Аналізуються роботи вітчизняних та зарубіжних дослідників
та науковців про специфічні особливості сприйняття інформації курсантами з “кліповим”
мисленням, а також розглядаються методики навчання фізики, які використовують
нетрадиційні методи надання навчальної інформації, а саме методика опорних сигналів
В. Ф. Шаталова та метод інтелектуальних карт Т. Бьюзена. Пропонується методика надання
навчального матеріалу у вигляді поєднання креолізованого тексту як засобу донесення лінійної
інформації до індивіда з “кліповим” типом мислення та інтелектуальної карти як засобу
контролю та самоконтролю ступеня її засвоєння.
The article is devoted to the problem of searching for new methods of teaching physics in
conditions of net-thinking of subjects of learning within the limits of the modern “clip culture” that arose
as a result of total informatization of society. There is describe a specificity of teaching the teaching
material of physics in the form of linear text are discussed, which leads to inefficient acquisition of the
information obtained. There is analyz the works of blighty and foreign scientists and researchers about
the specific features of information perception by cadets with net-thinking, as well as methods for
teaching physics that use non-traditional methods of providing educational information, namely the
method of reference signals by V. F. Shatalov and the method of mindmaps by T. Buzan. There is propose
the method of providing educational material in the form of a combination of creolized text as a way of
conveying linear information to an individual with a “clip” type of thinking and an intellectual picture as
a way of controlling and self-controlling the degree of its assimilation is proposed.
 
Date 2019-04-06T11:56:08Z
2019-04-06T11:56:08Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Паніна, О. П. Система навчання фізики і контролю та самоконтролю знань з фізики курсантів морських ЗВО з використанням креолізованих текстів та інтелектуальних карт / О. П. Паніна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 59. – С. 103-113.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24080
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова