Запис Детальніше

Professional training of foreign language teachers in Germany: conceptual framework

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Professional training of foreign language teachers in Germany: conceptual framework
 
Creator Ikonnikova, M. V.
 
Subject language education
foreign language teacher
philologist
professional training
concept
Germany
Ukraine
мовна освіта
вчитель іноземної мови
філолог
професійна підготовка
концепція
Німеччина
Україна
378.14:80(430)
 
Description The article deals with the problem of professional training of foreign language teachers in Germany through the prism of the main conceptual framework. It is highlighted that the requirements for professional training and retraining of foreign language teachers put forward the need to cultivate modern and competitive specialists who are able to update the content of the education process today. It is specified that professional training of foreign language teachers in Germany is based on the principles of continuity, integrativity, cultural development and professional growth. It is concluded that German training programmes for foreign language teachers are accorded with their needs for an integrated application of the knowledge obtained during professional pedagogical training
Статтю присвячено проблемі професійної підготовки вчителя іноземної мови в Німеччині в контексті концептуальних засад. З’ясовано, що вимоги до професійної підготовки й перепідготовки вчителів іноземних мов актуалізують потребу в підготовці сучасних і конкурентоздатних фахівців, які здатні оновлювати зміст сучасного освітнього процесу. Зазначено, що професійна підготовка вчителів іноземних мов у Німеччині базується на принципах безперервності, інтегративності, культурного розвитку та професійного зростання. Зроблено висновок про те, що німецькі освітні програми підготовки вчителів іноземних мов відповідають потребам сьогодення щодо комплексного застосування
знань, здобутих під час професійної педагогічної підготовки.
 
Date 2019-04-08T10:53:46Z
2019-04-08T10:53:46Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Ikonnikova, M. V. Professional training of foreign language teachers in Germany : conceptual framework / M. V. Ikonnikova // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. 65. – С. 45-49.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24086
 
Language en
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова