Міждисциплінарна інтеграція фізики та математики у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як методична проблема
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Міждисциплінарна інтеграція фізики та математики у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як методична проблема
|
|
Creator |
Плотнікова, О. Л.
|
|
Subject |
міждисциплінарна інтеграція
бінарні заняття курсанти училища навчання фізики математики та дисциплін професійного спрямування interdisciplinary integration binary classes college cadets training in physics mathematics and vocational disciplines 371.385:51 |
|
Description |
У статті розглянута проблема міждисциплінарної інтеграції фізики й математики у підготовці молодших спеціалістів галузі знань 27 “Транспорт” у вищому навчальному закладі І-ІІ рівнів акредитації. Проаналізовано зміст українських і австрійських підручників та програм з математики і фізики для середньої школи. Запропоновані пропозиції щодо методичного вдосконалення навчального процесу шляхом проведення бінарних занять, під час яких здійснюється інтеграція фізики, математики та дисциплін професійного спрямування у морехідному училищі This article deals with a problem of interdisciplinary integration of physics and mathematics during the training of junior specialists in the scope of knowledge 27 “Transport” at a higher education institution of I-II levels of accreditation. The contents of Ukrainian and Austrianhigh school textbooks and Syllabi in mathematics and physics have been analysed. Suggestions concerning methodological improvement of the educational process have been offered by conducting binary classes where physics, mathematics and vocational disciplines in the maritime college are integrated. |
|
Date |
2019-04-08T11:27:58Z
2019-04-08T11:27:58Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Плотнікова, О. Л. Міждисциплінарна інтеграція фізики та математики у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як методична проблема / О. Л. Плотнікова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 59. – С. 123-131.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24091 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|