Запис Детальніше

Герменевтичний аспект навчання майбутніх учителів музики аранжуванню в процесі фахової підготовки

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Герменевтичний аспект навчання майбутніх учителів музики аранжуванню в процесі фахової підготовки
 
Creator Степанов, В. А.
 
Subject герменевтика
музичний текст
музична мова
мультимедійне аранжування
інтерпретація музичних творів
hermeneutical analysis
interpretation
musical text
musical language
arrangement
interpretation of musical pieces
378.016:78.071.2
 
Description У статті порушено проблему застосування герменевтики як методу, теорії, філософії
будь-якої інтерпретації до інтерпретації музичних творів. Здійснено аналіз історичного розвитку герменевтики як методологічної основи навчання майбутніх учителів музики аранжуванню у процесі фахової підготовки, розкрито сутнісний зміст понять “розуміння”, “інтерпретація” та “аранжування”. Відзначено, що інтерпретація та розуміння музичних текстів герменевтичними методами доповнює традиційні форми аналізу музичних творів, акцентовано діалоговий характер герменевтичної методології.
The article was written about the problem of using of hermeneutics as a method, theory, philosophy
of any interpretation regarding the musical interpretation. The historical development of the hermeneutic
as methodological basis of the arrangement teaching of future music teachers in the process of
professional training is analyzed. In this article the essence of the concepts of “understanding”,
“interpretation” and “arrangement”. The author notes that the interpretation and understanding of texts
by hermeneutic’s methods complements the traditional forms of analysis of musical pieces. The dialogue
nature of hermeneutical methodology is marked.
 
Date 2019-04-10T09:40:32Z
2019-04-10T09:40:32Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Степанов, В. А. Герменевтичний аспект навчання майбутніх учителів музики аранжуванню в процесі фахової підготовки / В. А. Степанов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 59. – С. 176-182.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24131
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова