Запис Детальніше

Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи за кредитно-модульною системою

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи за кредитно-модульною системою
 
Creator Черненко, Г. М.
 
Subject компетентність
професійна компетентність
майбутні вчителі початкових класів
кредитно-модульна система
компетентность
профессиональная компетентность
будущие учителя начальных классов
кредитно-модульная система
competence
professional competence
future elementary school teacher
credit-modular system
378.147:373.3
 
Description У статті розкрито проблему формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи за кредитно-модульною системою. Обґрунтовано визначення понять “компетентність”, “професійна компетентність”. Представлено зміст теоретичної та практичної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Виділено вміння, що формуються в майбутніх учителів початкової школи: педагогічні, аналітичні, прогностичні, проективні, рефлексивні, організаторські, комунікативні. Розкрито особливості кредитно-модульної системи навчання у вищих навчальних закладах. Доведено ефективність використання кредитно-модульної системи навчання у процесі формування професійної компетентності.
В статье раскрыто проблему формирования профессиональной компетентности будущих учителей начальной школы по кредитно-модульной системе. Обосновано определение понятий “компетентность”, “профессиональная компетентность”. Представлено содержание теоретической и практической подготовки будущих учителей начальной школы. Выделены умения, которые формируются у будущих учителей начальной школы: педагогические, аналитические, прогностические, проективные, рефлексивные, организаторские, коммуникативные. Раскрыты особенности кредитно-модульной системы обучения в высших учебных заведениях. Доказана эффективность использования кредитно-модульной системы обучения в процессе формирования профессиональной компетентности.
In the article the problem of formation professional competence of future primary school teachers on credit-modular system. Determination of concepts “competence”, “professional competence, is grounded”. Shows the contents of the theoretical and practical training of future primary school teachers. Highlighted skills are formed at the future elementary school teachers: educational, analytical, predictive, projective, reflexive, organizational, and communication. The features of credit-modular system of teaching in higher education. The efficacy of the use of credit-modular system in the formation of professional competence.
 
Date 2019-04-11T12:24:08Z
2019-04-11T12:24:08Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Черненко, Г. М. Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкової школи за кредитно-модульною системою / Г. М. Черненко // Наукові записки. Серія : Педагогічні та історичні науки. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. CXV (115). - C. 228-234.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24156
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова