Професійна підготовка майбутнього вчителя до естетичного виховання школярів у роботі з творчим колективом
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Професійна підготовка майбутнього вчителя до естетичного виховання школярів у роботі з творчим колективом
|
|
Creator |
Барахтян, М. М.
|
|
Subject |
естетичне виховання
естетика театральне мистецтво творча діяльність эстетичное воспитание эстетика театр театральное искусство творческая деятельность aesthetically beautiful education aesthetics theater dramatic art creative activity 378.011.3-051:[37.015.31:7 |
|
Description |
У статті розглядаються теоретичні і практичні підходи підготовки майбутніх учителів до естетичного виховання школярів. Визначаються основні вимоги до знань, умінь і навичок майбутнього вчителя з виховної роботи в процесі вивчення курсу “Основи сценічного та екранного мистецтва”. Акцентується увага на особливостях використання у процесі професійної педагогічної діяльності специфіки театрального мистецтва як одного із важливих чинників розвитку творчого потенціалу та естетичного виховання школярів. Розвиток в учнів здатності до художнього сприйняття розглядається сучасною педагогікою як необхідна умова забезпечення ефективності естетичного виховання засобами мистецтва, підготовки до глибокого розуміння духовних цінностей. Досягнення такого педагогічного результату ґрунтується на органічному взаємозв’язку всіх форм залучення дітей до мистецтва, які так чи інакше пов’язані із сприйняттям. В статье рассматриваются теоретические и практические подходы подготовки будущих учителей к эстетическому воспитанию учащихся. Определяются основные требования к знаниям, умениям и навыкам будущего учителя к воспитательной деятельности во время изучения курса “Основы сценического и экранного искусства”. Акцентируется внимание на особенности использования в процессе профессиональной педагогической деятельности специфики театрального искусства как одного из важнейших факторов развития творческого потенциала и эстетического воспитания учащихся. Развитие у учеников способности к художественному восприятию рассматривается современной педагогикой как необходимое условие обеспечения эффективности эстетического воспитания средствами искусства, подготовки к глубокому пониманию духовных ценностей. Достижение такого педагогического результата основывается на органической взаимосвязи всех форм привлечения детей к искусству, которые так или иначе связаны с восприятием. In the article the theoretical and practical going of preparation of future teachers is examined near aesthetic education of student. The basic requirements are determined to knowledges, abilities and skills of future teacher to an educate activity during the study of course of “Basis of a stage and CRT art”. Attention is accented on the feature of the use in the process of professional pedagogical activity of specific of dramatic art as one of major factors of development of creative potential and aesthetic education of student. Development for the students of capacity for artistic perception is examined by modern pedagogics as a necessary condition of providing of efficiency of aesthetic education by facilities of art, preparation to the deep understanding of spiritual values. Achievement of such pedagogical result is based on organic intercommunication of all forms of bringing in of children to the art, which in any case are related to perception. |
|
Date |
2019-04-15T09:18:35Z
2019-04-15T09:18:35Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Барахтян, М. М. Професійна підготовка майбутнього вчителя до естетичного виховання школярів у роботі з творчим колективом / М. М. Барахтян // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. CXХХVІІІ (138). - C.15-21.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24179 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|