Організація фахового навчального середовища у процесі вивчення спеціальних дисциплін у професійно-технічних навчальних закладах
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Організація фахового навчального середовища у процесі вивчення спеціальних дисциплін у професійно-технічних навчальних закладах
|
|
Creator |
Барбінов, В. В.
|
|
Subject |
фахове навчальне середовище
готовність до професійної діяльності урок теоретичного навчання спеціальні дисципліни професійно-технічний навчальний заклад профессиональная учебная среда готовность к профессиональной деятельности урок теоретического обучения специальные дисциплины профессионально-техническое учебное заведение professional learning environment readiness for professional activity theoretical teaching lesson special disciplines vocational and technical educational institution 377.3.011.3:631 |
|
Description |
У статті розглянуто погляди науковців на визначення феномену фахового навчального середовища, визначено функції фахового навчального середовища. Встановлено, що для реалізації системи цілей і завдань професійної підготовки майбутніх робітників аграрної галузі необхідно відповідним чином організувати зміст теоретичної підготовки на уроках спеціальних дисциплін. Фахове навчальне середовище закладу професійно-технічної освіти є важливим багатокомпонентним ресурсом розвитку професійної готовності майбутнього кваліфікованого робітника, як особистості і професіонала, умовою його самоактуалізації та самореалізації шляхом занурення в умови, максимально наближені до реальної діяльності робітників аграрної галузі, у процесі якої й формується готовність до професійної діяльності.
В статье рассмотрены взгляды ученых на определение феномена профессиональной учебной среды, определены функции профессиональной учебной среды. Установлено, что для реализации системы целей и задач профессиональной подготовки будущих рабочих аграрной отрасли необходимо соответствующим образом организовать содержание теоретической подготовки на уроках специальных дисциплин. Профессиональная учебная среда заведения профессионально-технического образования является важным многокомпонентным ресурсом развития профессиональной готовности будущего квалифицированного рабочего, как личности и профессионала, условием его самоактуализации и самореализации путем погружения в условия, максимально приближенные к реальной деятельности рабочих аграрной отрасли, в процессе которой и формируется готовность к профессиональной деятельности. The article deals with the views of the scientists on the definition of the phenomenon of the professional learning environment, the functions of the professional educational environment are determined. It is established that for the realization of the system of goals and tasks of vocational training of future workers of the agrarian sector it is necessary to organize the content of theoretical training in the specialist disciplines in an appropriate manner. A professional educational environment of establishment of vocational and technical education is the important multicomponent resource of development of professional readiness of future skilled worker, as personality and professional, by the condition of his actualization and self-realization by immersion in terms, maximally close to the real activity of workers of agrarian industry in the process of which readiness is formed to professional activity. |
|
Date |
2019-04-15T09:24:01Z
2019-04-15T09:24:01Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Барбінов, В. В. Організація фахового навчального середовища у процесі вивчення спеціальних дисциплін у професійно-технічних навчальних закладах / В. В. Барбінов // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. CXХХVІІІ (138). - C. 22-27.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24180 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|