Запис Детальніше

Теоретичні основи розвитку вищої професійної освіти у республіці Польща

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні основи розвитку вищої професійної освіти у республіці Польща
 
Creator Каричковський, В. Д.
 
Subject Республіка Польща
вищий навчальний заклад
аграрна галузь
майбутній фахівець
професійна підготовка
Republic of Poland
higher education institution
agrarian sector
future specialist
vocational training
378.4
 
Description У статті здійснено теоретичний аналіз системи вищої професійної освіти у
Республіці Польща на основі огляду нормативних документів та науково-педагогічної літератури. Зокрема, розкрито особливості системи вищої освіти; здійснено аналіз дескрипторів, прийнятих в FQ-EHEA та EQF-LLL; розглянуто специфіку студентської академічної мобільності;охарактеризовано специфіку та напрями політики у галузі розвитку вищих навчальних закладів; проаналізовано відмінності між термінами “якість навчання” і “якість освіти”; зроблено акцент на вимогах до професійної підготовки майбутніх фахівців. Неперервна професійна освіта повинна сприяти утвердженню особистості як найвищої цінності суспільства, виступати гарантом проти її знеособлення в умовах ринкової економіки, надавати можливість самореалізації у професійній діяльності та на практиці реалізувати гуманістичну спрямованість сучасної освіти.
The article provides theoretical analysis of the system of higher professional education in the Republic of Poland on the basis of review of normative documents and scientific and pedagogical literature. In particular, features of the system of higher education are revealed; analysis of descriptors adopted in FQ-EHEA and EQF-LLL is made; the specifics of student academic mobility are considered; characterizes of the specifics and directions of policy in the field of development of higher educational institutions are analyzed; the differences between the terms “quality of education” and “quality of education” are analyzed; the emphasis is placed on the requirements for the training of future specialists.
Continuous trade education must assist claim of personality as the greatest value of society, to come forward as a guarantor against her depersonalization in the conditions of market economy, to give possibility of self-realization in professional activity and in practice to realize the humanism orientation of modern education.
 
Date 2019-04-16T12:47:10Z
2019-04-16T12:47:10Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Каричковський, В. Д. Теоретичні основи розвитку вищої професійної освіти у республіці Польща / В. Д. Каричковський // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. статей. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. СXХХV (135). – С. 112-121.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24203
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова