Формування інноваційно-оздоровчого клімату у колективі науково-педагогічних працівників та майбутніх учителів вищого навчального закладу
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування інноваційно-оздоровчого клімату у колективі науково-педагогічних працівників та майбутніх учителів вищого навчального закладу
|
|
Creator |
Момот, О. О.
|
|
Subject |
інноваційно-оздоровчий клімат
здоров’язбережувальне середовище особистість майбутнього вчителя колектив вищий навчальний заклад инновационно-оздоровительный климат здоровьесохраняющая среда личность будущего учителя коллектив высшее учебное заведение innovative-health climate healthy environment personality of the future teacher collective high school 378.011.3-051+378.091.12:613/614 |
|
Description |
У статті розкрито особливості процесу формування інноваційно-оздоровчого клімату у колективі науково-педагогічних працівників та майбутніх учителів вищого навчального закладу. Основою згуртування колективу є спільна колективна діяльність, у якому відбувається спілкування особистостей майбутніх учителів та науково-педагогічних працівників, розвиток усіх сфер їхньої життєдіяльності: інтелектуальної, емоційної, вольової. Інноваційно-оздоровчий клімат розглянуто як стан навколишнього середовища особистості та колективу, який сприяє досягненню здоров’язбережувальної цілі. Наголошено на необхідності врахування функцій колективу, які впливають на цей клімат, а саме: організаторської (керує своєю діяльністю); виховної (є носієм моральних переконань) та стимулюючої (сприяє формуванню морально цінних стимулів, регулює поведінку своїх членів, взаємостосунки учасників)
В статье раскрыты особенности процесса формирования инновационно-оздоровительного климата в коллективе научно-педагогических работников и будущих учителей высшего учебного заведения. Основой объединения коллектива является совместная коллективная деятельность, в которой происходит общение личностей будущих учителей и научно-педагогических работников, развитие всех сфер их жизнедеятельности: интеллектуальной, эмоциональной, волевой. Инновационно-оздоровительный климат рассматривается как состояние окружающей среды личности и коллектива, который способствует достижению здоровьесохраняющей цели. Отмечена необходимость учета функций коллектива, которые влияют на этот климат, а именно: организаторская (руководит своей деятельностью); воспитательная (является носителем моральных убеждений) и стимулирующая (способствует формированию морально ценных стимулов, регулирует поведение своих членов, взаимоотношения участников). The article reveals the peculiarities of the process of formation of innovative-health climate in a team of scientific and pedagogical workers and future teachers of higher educational institutions. The innovative-health climate is considered as the state of the environment of the individual and the collective, which will promote or counteract the achievement of healthprotective purpose. The components of the innovative-health climate are defined: positive attitudes in the team; rational organization of healthy process taking into account the capabilities of the body of each person; ensuring normal working conditions, training and rest of all participants in the process; healthy relations between the person, build on mutual understanding and mutual respect. It is marked the necessity of account of functions of collective, which influence on this climate, namely: organizational (manages the activity); educator (it is the transmitter of moral persuasions) and stimulant (assists forming morally of valuable stimuli, regulates behavior of the members, mutual relations of participants). |
|
Date |
2019-04-18T07:15:07Z
2019-04-18T07:15:07Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Момот, О. О. Формування інноваційно-оздоровчого клімату у колективі науково-педагогічних працівників та майбутніх учителів вищого навчального закладу / О. О. Момот // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. CXХХVІІІ (138). - C. 149-153.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24235 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|