Структура саморегулювання майбутнього вчителя музики у вокальному навчанні
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Структура саморегулювання майбутнього вчителя музики у вокальному навчанні
The structure of self-regulation of the future teacher of music in vocal learning process |
|
Creator |
Ха Ту
|
|
Subject |
майбутні вчителі музики
вокальна підготовка музично-педагогічний профіль специфіка творчість фахове навчання структура навчальний творчий колектив teacher buduschye Music vokalnaya Preparation music-pedagogical profile Specificity Creativity Professional Learning structure Teaching tvorcheskyy team 378.637 |
|
Description |
Стаття розкриває особливості саморегулювання майбутнього вчителя музики у процесі вокального навчання. У статті визначено, що саморегулювання забезпечує адекватну умовам мінливість, пластичність життєдіяльності майбутнього вчителя на психологічному й особистісному рівнях. Саморегулювання може здійснюватися як неусвідомлюваний, мимовільний та як свідомий довільний процес із застосуванням спеціальних методів мобілізації внутрішніх ресурсів. Структурними компонентами саморегулювання майбутнього вчителя музики у процесі вокального навчання нами визначено: мотиваційно-пізнавальний, когнітивно- рефлексивний, ціннісно-корекційний компоненти. The article reveals the features of self-future music teachers in the process of vocal learning. The article stipulates that self-regulation provides adequate conditions variability, plasticity future teacher of life on the psychological and personal levels. Self-regulation can be as unconscious, spontaneous and deliberate as a random process using special methods of mobilizing domestic resources. Structural components of self-regulation of the future teacher of music in vocal learning process we identified: motivational and cognitive, cognitive-reflective, holistic correctional components. |
|
Date |
2019-04-19T10:25:38Z
2019-04-19T10:25:38Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ха Ту. Структура саморегулювання майбутнього вчителя музики у вокальному навчанні / Ха Ту // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. СXХІІ (122). – С. 207-212.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24256 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|