Запис Детальніше

Структура саморегулювання майбутнього вчителя музики у вокальному навчанні

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Структура саморегулювання майбутнього вчителя музики у вокальному навчанні
The structure of self-regulation of the future teacher of music in vocal learning process
 
Creator Ха Ту
 
Subject майбутні вчителі музики
вокальна підготовка
музично-педагогічний профіль
специфіка
творчість
фахове навчання
структура
навчальний творчий колектив
teacher buduschye Music
vokalnaya Preparation
music-pedagogical profile
Specificity
Creativity
Professional Learning
structure
Teaching tvorcheskyy team
378.637
 
Description Стаття розкриває особливості саморегулювання майбутнього вчителя музики у процесі
вокального навчання. У статті визначено, що саморегулювання забезпечує адекватну умовам
мінливість, пластичність життєдіяльності майбутнього вчителя на психологічному й
особистісному рівнях. Саморегулювання може здійснюватися як неусвідомлюваний,
мимовільний та як свідомий довільний процес із застосуванням спеціальних методів мобілізації
внутрішніх ресурсів. Структурними компонентами саморегулювання майбутнього вчителя
музики у процесі вокального навчання нами визначено: мотиваційно-пізнавальний, когнітивно-
рефлексивний, ціннісно-корекційний компоненти.
The article reveals the features of self-future music teachers in the process of vocal learning. The
article stipulates that self-regulation provides adequate conditions variability, plasticity future teacher
of life on the psychological and personal levels. Self-regulation can be as unconscious, spontaneous
and deliberate as a random process using special methods of mobilizing domestic resources.
Structural components of self-regulation of the future teacher of music in vocal learning process we
identified: motivational and cognitive, cognitive-reflective, holistic correctional components.
 
Date 2019-04-19T10:25:38Z
2019-04-19T10:25:38Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Ха Ту. Структура саморегулювання майбутнього вчителя музики у вокальному навчанні / Ха Ту // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. СXХІІ (122). – С. 207-212.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24256
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова