Запис Детальніше

Сутність професійної підготовки майбутнього викладача

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність професійної підготовки майбутнього викладача
 
Creator Крюкова, Є. С.
Павлович, А. В.
 
Subject викладач вищого навчального закладу
професійна компетентність
особистісно-орієнтовані технології
педагогічна культура
педагогічна майстерність
дослідницька компетентність
a teacher of a higher educational institution
a professional competence
personally-oriented technologies
pedagogical culture
pedagogical mastery
a research competence
378.091.3
 
Description Процес євроінтеграції зумовив значні зміни в системі освіти України. Одним з важливих
питань є підготовка викладача вищої школи. У запропонованій статті проведено аналіз
підготовки майбутнього викладача, розглянуто специфіку організації підготовки магістрів;
представлено основні завдання та функції підготовки майбутніх викладачів; окреслено
поняття професійної компетентності викладачів і складові підготовки майбутнього
викладача вищої школи в рамках особистісно-орієнтованих технологій. Розглянуто освітні
складові спрямовані на формування у майбутніх викладачів умінь і навичок практичної
викладацької діяльності, розвиток методичних умінь, практичне оволодіння сучасними
методами й формами педагогічної діяльності та здатність правильно використовувати
набуті знання у викладацькій діяльності, формування професійного мислення викладача.
The process of Euro-integration has caused considerable changes in the system of education of
Ukraine. One of the important issues is the training of a future teacher of higher school. In the
introduced article analysis of the training of a future teacher is done, peculiarities of organizing the
training of master`s degree holders are considered, the main tasks and functions of training of future
teachers are introduced, the notion of a teacher`s professional competence and constituents of the
training of a future teacher in the terms of personally oriented technologies are outlined. Educational
constituents aimed at forming skills and abilities of practical teaching activity of future teachers, the
development of teaching methods mastering, the practical acquiring of modern methods and forms of
pedagogical activity and the capability to use obtained knowledge correctly in the area of teaching,
forming of a teacher`s professional thinking are considered.
 
Date 2019-04-20T11:32:49Z
2019-04-20T11:32:49Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Крюкова, Є. С. Сутність професійної підготовки майбутнього викладача / Є. С. Крюкова, А. В. Павлович // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХХІІ (132). – С. 136-144.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24291
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова