Запис Детальніше

Роль риторичної освіти у формуванні комунікативної компетентності майбутнього вчителя

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль риторичної освіти у формуванні комунікативної компетентності майбутнього вчителя
A role of rhetorical education is in forming of communicative competence of future teacher
 
Creator Барахтян, М. М.
 
Subject компетентність
комунікативна компетентність
риторична компетентність
expertise
communicative expertise
speech and oratorical expertise
elocution
378.011.3-051:316.77-047.22:808.5
 
Description Статтю присвячено проблемі розвитку комунікативної компетентності майбутнього
учителя як необхідної професійної складової педагогічної майстерності.
На основі теоретичного аналізу психолого-педагогічної й спеціальної літератури,
практичного досвіду висвітлено основні концептуальні підходи до формування комунікативної
компетентності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки.
Обґрунтовано особливості організації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх
учителів у процесі вивчення риторики, а також визначено необхідність дотримання при цьому
певних вимог: створення відповідних психолого-педагогічних умов, розробки цілісної
професійно-методичної системи навчання і запровадження у навчальному процесі виконавчого
творчого звіту та поетапного системного оцінювання знань і умінь студентів.
Зроблено висновок, що вивчення риторики й володіння риторичною компетентністю –
одним із важливих чинників формування комунікативної компетентності майбутнього
вчителя.
The article is devoted the question of development of communicative competence of teacher as
necessary professional component pedagogical trade.
On the basis of theoretical analysis of психолого-педагогической and special literature,
practical experience the basic conceptual going is considered near forming of communicative
jurisdiction of future teachers of unphilological specialities in the process of professional preparation.
The features of organization of educational-cognitive activity of future teachers are conditioned
in the process of study of rhetoric, and also necessary requirements are certain here: creation of the
proper психолого-педагогических terms, developments of the integral professionally-methodical
departmental teaching.
A conclusion is done, that study of rhetoric and capture a rhetorical competence – one of
important factors of forming of communicative competence of future teacher.
 
Date 2019-04-24T09:49:20Z
2019-04-24T09:49:20Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Барахтян, М. М. Роль риторичної освіти у формуванні комунікативної компетентності майбутнього вчителя / М. М. Барахтян // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – Вип. СXХХІХ (139). – С. 20-26.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24327
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова