Запис Детальніше

Принципи реалізації педагогічних умов вокального навчання майбутніх учителів музики на засадах особистісно-орієнтованого підходу

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Принципи реалізації педагогічних умов вокального навчання майбутніх учителів музики на засадах особистісно-орієнтованого підходу
 
Creator Хуан Чанхао
 
Subject особистісно-професійне становлення
вокальне навчання
принцип реалізації педагогічних умов
майбутній учитель музики
personal-professional formation
vocal training
the principle of implementing pedagogical conditions
future teacher of music
378. 011.3-051:784
 
Description У статті визначено та обгрунтовано принципи реалізації педагогічних умов вокального навчання майбутніх учителів музики на засадах особистісно орієнтованого підходу, а саме: принцип фізичного самовдосконалення студентів; принцип соціально-громадської спрямованості професійної діяльності студентів факультетів мистецтв; принцип вдосконалення виконавської майстерності в процесі концертно-сценічної діяльності; принцип культурно-естетичного підходу у професійній підготовці.
The article defines and justifies the principles for the realization of the pedagogical conditions for vocal training of future music teachers on the basis of a personality-oriented approach, namely: the principle of physical self-improvement of students; the principle of social and public orientation of professional activity of students of art departments; the principle of improving performing skills in the
process of concert-stage activities; the principle of cultural and aesthetic campaign in professional training.
 
Date 2019-04-24T09:55:31Z
2019-04-24T09:55:31Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Хуан Чанхао. Принципи реалізації педагогічних умов вокального навчання майбутніх учителів музики на засадах особистісно-орієнтованого підходу / Хуан Чанхао // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХХІІ (132). – С. 234-241.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24329
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова