Принципи реалізації педагогічних умов вокального навчання майбутніх учителів музики на засадах особистісно-орієнтованого підходу
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Принципи реалізації педагогічних умов вокального навчання майбутніх учителів музики на засадах особистісно-орієнтованого підходу
|
|
Creator |
Хуан Чанхао
|
|
Subject |
особистісно-професійне становлення
вокальне навчання принцип реалізації педагогічних умов майбутній учитель музики personal-professional formation vocal training the principle of implementing pedagogical conditions future teacher of music 378. 011.3-051:784 |
|
Description |
У статті визначено та обгрунтовано принципи реалізації педагогічних умов вокального навчання майбутніх учителів музики на засадах особистісно орієнтованого підходу, а саме: принцип фізичного самовдосконалення студентів; принцип соціально-громадської спрямованості професійної діяльності студентів факультетів мистецтв; принцип вдосконалення виконавської майстерності в процесі концертно-сценічної діяльності; принцип культурно-естетичного підходу у професійній підготовці.
The article defines and justifies the principles for the realization of the pedagogical conditions for vocal training of future music teachers on the basis of a personality-oriented approach, namely: the principle of physical self-improvement of students; the principle of social and public orientation of professional activity of students of art departments; the principle of improving performing skills in the process of concert-stage activities; the principle of cultural and aesthetic campaign in professional training. |
|
Date |
2019-04-24T09:55:31Z
2019-04-24T09:55:31Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Хуан Чанхао. Принципи реалізації педагогічних умов вокального навчання майбутніх учителів музики на засадах особистісно-орієнтованого підходу / Хуан Чанхао // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. СXХХІІ (132). – С. 234-241.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24329 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|