Запис Детальніше

Особливості агресивної поведінки та її проявів у дітей з помірним ступенем розумової відсталості

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості агресивної поведінки та її проявів у дітей з помірним ступенем розумової відсталості
 
Creator Руденко, Л. М.
 
Subject порушення поведінки
діти дошкільного віку
шкільний вік
підлітки
помірна розумова відсталість
нарушения поведения
дети дошкольного возраста
школьный возраст
подростки
умеренная умственная отсталость
behavioral disorders
preschool children
school-age children
adolescents
moderatе mental retardation
616.899.2:376.42
 
Description У статті представлені результати власного дослідження особливостей порушення поведінки дітей різних вікових груп з помірним ступенем розумової відсталості, що були отримані за допомогою використання проективних методик "Дім-Дерево-Людина", "Малюнок неіснуючої тварини" і "Кактус", а також за допомогою карт спостережень Д. Скотта, методики вивчення фрустраційної реакції С. Розенцвейга. Дані дослідження необхідні для підбору правильних методів корекційної роботи з урахуванням вікових особливостей порушення поведінки у дітей.
В статье представлены результаты собственного исследования особенностей нарушения поведения детей разных возрастных групп с умеренной степенью умственной отсталости, которые были получены с помощью использования проективных методик "Дом-Дерево-Человек", "Рисунок несуществующего животного" и "Кактус", а также с помощью карт наблюдений Д. Скотта, методики изучения фрустрационной реакции С. Розенцвейга. Данные исследования необходимы для подбора правильных методов коррекционной работы с учетом возрастных особенностей нарушения поведения у детей.
The article presents the results of our study behavioral disorders of children of different age groups with moderate mental retardation that have been obtained through the use of projective techniques "House-Tree-Man", "Figure nonexistent animal" and "Cactus", as well as with cards observations D. Skotta methods for studying reaction S. Rozentsveyga frustration. These studies are necessary for the selection of the correct remedial work with age-appropriate behavior disorders.
 
Date 2019-05-14T13:37:36Z
2019-05-14T13:37:36Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Руденко, Л. М. Особливості агресивної поведінки та її проявів у дітей з помірним ступенем розумової відсталості / Л. М. Руденко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. СXХV (125). – С. 129-138.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24408
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова