Запис Детальніше

Інтеграційний підхід у вивченні біології – ефективний шлях до підвищення якості освіти та формування творчих компетентностей школярів

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтеграційний підхід у вивченні біології – ефективний шлях до підвищення якості освіти та формування творчих компетентностей школярів
 
Creator Щербак, С. М.
 
Subject інтеграція
креативність
творчі завдання з елементами дослідження
створення навчальних проблемних ситуацій
біологічні задачі
интеграция
креативность
творческие задания с элементами исследования
создание учебных проблемных ситуаций
биологические задачи
integration
creativity
creative tasks with elements of research
the creation of educational problem situations
biological tasks
378
 
Description Представлено матеріали з досвіду роботи з питання інтеграції. Інтеграція – одна з найперспективніших інновацій, яка закладає нові умови співпраці вчителів і учнів у формуванні креативної особистості сучасного суспільства. Розкрито теоретичні аспекти формування креативності школяра, особливості інтегрованої системи навчання, інтеграційні зв’язки при конструюванні сучасного уроку та методичні прийоми їх реалізації. Висвітлено науково- методичні підходи щодо системи роботи з формування креативності учнів під час вивчення біології в умовах загальноосвітнього навчального закладу. Доведено, що інтегроване навчання – це навчання, яке цілісно забезпечує пізнавальну спрямованість особистості школяра, створюючи умови для формування його креативності. Рекомендовано учителям біології при вивченні предмету, при дослідженні даної проблематики.
Представлены материалы из опыта работы по вопросу интеграции. Интеграция – одна из самых перспективных инноваций, которая закладывает новые условия сотрудничества учителей и учеников в формировании креативной личности современного общества. Раскрыты теоретические аспекты формирования креативности школьника, особенности интегрированной системы обучения, интеграционные связи при конструировании современного урока и методические приемы их реализации. Освещены научно-методические подходы относительно системы работы по формированию креативности учащихся при изучении биологии в условиях общеобразовательного учебного заведения. Доказано, что интегрированное обучение – это обучение, которое целостно обеспечивает познавательную направленность личности школьника, создавая условия для формирования его креативности.
It contains materials of experience on integration. Integration is one of the most promising innovations, which lays down new terms of cooperation of teachers and students in the formation of the creative personality of modern society. The theoretical aspects of formation of creativity schoolboy features an integrated learning system, integration ties in the design of modern lesson and instructional techniques for their implementation. Covered scientific – methodical approaches to the work on the formation of creativity of the students in the study of biology in a general educational institution. It is proved that integrated education is a training that provides a holistic cognitive orientation of the individual pupil, creating conditions for the formation of his creativity.
 
Date 2019-05-14T13:44:56Z
2019-05-14T13:44:56Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Щербак, С. М. Інтеграційний підхід у вивченні біології – ефективний шлях до підвищення якості освіти та формування творчих компетентностей школярів / С. М. Щербак // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки : [збірник наукових статей]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. СXХV (125). – С. 169-178.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24413
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова