Особливості відбору та структурування змісту шкільних підручників історії в контексті дослідницького навчання
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/715943/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8992 |
|
Title |
Особливості відбору та структурування змісту шкільних підручників історії в контексті дослідницького навчання
Features of selection and structuring of the content of school history textbooks in the context of research training |
|
Creator |
Мороз, Ірина Володимирівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 93/94 History |
|
Description |
В тезах розкриваються особливості відбору та структурування змісту шкільних підручників історії в контексті дослідницького навчання.
The theses reveal the peculiarities of the selection and structuring of the contents of school textbooks of history in the context of research training. |
|
Publisher |
Педагічна думка
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/715943/1/%D0%9C%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B7%20%D0%86..pdf
- Мороз, Ірина Володимирівна (2019) Features of selection and structuring of the content of school history textbooks in the context of research training In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 р., К. Педагічна думка, м. Київ, Україна, pp. 81-82. ISBN 978-966-644-469-4 |
|