Запис Детальніше

Особливості відбору та структурування змісту шкільних підручників історії в контексті дослідницького навчання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/715943/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8992
 
Title Особливості відбору та структурування змісту шкільних підручників історії в контексті дослідницького навчання
Features of selection and structuring of the content of school history textbooks in the context of research training
 
Creator Мороз, Ірина Володимирівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
93/94 History
 
Description В тезах розкриваються особливості відбору та структурування змісту шкільних підручників історії в контексті дослідницького навчання.
The theses reveal the peculiarities of the selection and structuring of the contents of school textbooks of history in the context of research training.
 
Publisher Педагічна думка
 
Date 2019
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/715943/1/%D0%9C%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B7%20%D0%86..pdf
- Мороз, Ірина Володимирівна (2019) Features of selection and structuring of the content of school history textbooks in the context of research training In: Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 14 травня 2019 р., К. Педагічна думка, м. Київ, Україна, pp. 81-82. ISBN 978-966-644-469-4