Рефлексія у структурі професійного самовизначення майбутніх психологів
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27372/
http://tpsp-journal.kpu.zp.ua/ 2663-6026 |
|
Title |
Рефлексія у структурі професійного самовизначення майбутніх психологів
Reflection as a Component of Professional Self-Determination of Future Psychologists Рефлексия в структуре профессионального самоопределения будущих психологов |
|
Creator |
Шевцова, Олена Михайлівна
Сорокіна, Олена Анатоліївна |
|
Subject |
Index Copernicus
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН) |
|
Description |
Стаття присвячена дослідженню рефлексії у процесі професійного самовизначення студентів-психологів; розкрито її роль як регулюючого компоненту особистості у сприянні професійній самореалізації майбутніх фахівців соціономічної сфери. На основі емпіричних досліджень встановлено, що рефлексія як механізм аналізу й усвідомлення теоретичного і практичного досвіду у професійній діяльності слугує ключовим чинником особистісно-професійного розвитку студентів-психологів. Показано, що рефлексивний підхід на етапі професійної підготовки майбутніх фахівців-психологів забезпечує продуктивне засвоєння студентами профільних знань і умінь.
The article is dedicated to the research of reflection as a component of professional self-determination of students majoring in Psychology. The article specifies the role of reflection as regulating component of personality as it facilitates professional self-determination of future specialists in socionomic sphere. Based on the empiric research results, it is determined that reflection, being a mechanism of analysis and realization of theoretical and practical experience, serves as a key factor of personal and professional development of students of Psychology. It is articulated that a reflective approach to professional learning increases academic productivity and facilitates learning of professional skills among students of Psychology. Статья посвящена исследованию рефлексии в процессе профессионального самоопределения студентов-психологов; раскрыто ее роль как регулирующего компонента личности в содействии профессиональной самореализации будущих специалистов социономической сферы. На основе эмпирических исследований установлено, что рефлексия как механизм анализа и осознания теоретического и практического опыта в профессиональной деятельности служит ключевым фактором личностно-профессионального развития студентов-психологов. Показано, что рефлексивный подход на этапе профессиональной подготовки будущих специалистов-психологов обеспечивает продуктивное усвоение студентами профильных знаний и умений. |
|
Publisher |
Класичний приватний університет, м. Запоріжжя
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27372/1/%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%86%D0%BE%D0%B2%D0%B0%2C%20%D0%A1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%96%D0%BD%D0%B0%202019%2C%20%E2%84%961%2C%20%D0%A2.2%2C%20%D0%A1.118-122.pdf
Шевцова, Олена Михайлівна та Сорокіна, Олена Анатоліївна (2019) Рефлексія у структурі професійного самовизначення майбутніх психологів Теорія і практика сучасної психології (1). с. 118-122. ISSN 2663-6026 |
|