Професійно-гуманітарна підготовка студентів до роботи з дітьми, які зазнали сімейного насильства: етнохудожній аспект
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27413/
978-617-7803-03-3 |
|
Title |
Професійно-гуманітарна підготовка студентів до роботи з дітьми, які зазнали сімейного насильства: етнохудожній аспект
Профессионально-гуманитарная подготовка студентов к работе с детьми, подвергшимися семейного насилия: етнохудожний аспект Professional and humanitarian training of students for work with children who were subjected to domestic violence: ethno-artistic aspect |
|
Creator |
Сакалюк, Олена Петрівна
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
У статті розглядається проблема гуманізації професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи, виокремлюється етнохудожній аспект гуманізації навчально-виховного процесу педагогічного ВНЗ. Доведено пріорітетність даної освітньої стратегії в сучасних умовах розвитку суспільства, що сприяє формуванню готовності студентів до роботи з дітьми, які постраждали від сімейного насильства, розумінні студентами власної індивідуальної сутності створення власної педагогічної концепції
В статье рассматривается проблема гуманизации профессиональной подготовки будущих учителей начальной школы, выделяется этнохудожественный аспект гуманизации учебно-воспитательного процесса педагогического ВУЗ. Доказано приоритетность данной образовательной стратегии в современных условиях развития общества, способствует формированию готовности студентов к работе с детьми, пострадавших от семейного насилия, понимании студентами собственной индивидуальной сущности создания собственной педагогической концепции The article focuses on the problem of teacing staff training, the basis of which makes the principles of humanisticeducation and upbringing. One of the chief tasks is to create educational environment. the result of the environment must be teacher and pupil's interaction. Profesional training must contribute to the teacher's understanding of his individual essence and the formation of his individual pedagogical conseption |
|
Publisher |
Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка
|
|
Date |
2019
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27413/1/O_Sakaliuk_EKUNVEI_2_2019.pdf
Сакалюк, Олена Петрівна (2019) Професійно-гуманітарна підготовка студентів до роботи з дітьми, які зазнали сімейного насильства: етнохудожній аспект Етнодизайн у контексті українського національного відродження та європейської інтеграції. с. 112-116. ISSN 978-617-7803-03-3 |
|