Запис Детальніше

Теорія кіл і сигналів в інформаційному та кіберпросторах

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27422/
 
Title Теорія кіл і сигналів в інформаційному та
кіберпросторах
 
Creator Астапеня, В. М.
Аносов, Андрій Олександрович
 
Subject Робочі програми навчальних дисциплін
 
Description Робоча навчальна програма з курсу «Теорія кіл і сигналів в інформаційному та
кіберпросторах» є нормативним документом Київського університету імені Бориса Грінченка,
який розроблено кафедрою інформаційної та кібернетичної безпеки на основі освітньо-
професійної програми підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня відповідно до
навчального плану спеціальності 125 Кібербезпека, освітньої програми 125.00.01 Безпека
інформаційних і комунікаційних систем.
Робочу навчальну програму укладено згідно з вимогами Європейської кредитної
трансферно-накопичувальної системи (ЄКТС) організації навчання.
Програма визначає обсяги знань, якими повинен опанувати здобувач другого
(магістерського) рівня відповідно до вимог освітньо-кваліфікаційної характеристики, алгоритму
вивчення навчального матеріалу дисципліни «Теорія кіл і сигналів в інформаційному та
кіберпросторах» та необхідне методичне забезпечення, складові і технологію оцінювання
навчальних досягнень студентів.
Навчальна дисципліна «Теорія кіл і сигналів в інформаційному та кіберпросторах»
складається з трьох змістових модулів: Основи теорії кіл; Основи теорії сигналів; Методи
розрахунку електричних кіл в інформаційному та кіберпросторах. Обсяг дисципліни – 150 год.
(5 кредитів).
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2018
 
Type Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/27422/1/V_Astapenia_A_Anosov_TKSIK.pdf
Астапеня, В. М. та Аносов, Андрій Олександрович (2018) Теорія кіл і сигналів в інформаційному та кіберпросторах [Навчально-методичні матеріали]