Запис Детальніше

Удосконалення маркетингової діяльності готельних операторів на прикладі «Ribas Hotels Group»

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Удосконалення маркетингової діяльності готельних операторів на прикладі «Ribas Hotels Group»
Improvement of marketing activity of hotel operators by the example of «Ribas Hotels Group»
 
Creator Коленковська, К.Г.
 
Subject готелі
маркетингова діяльність
готельне господарство
готельні оператори
готельні мережі
hotels
marketing activity
hotel industry
hotel operators
hotel chains
 
Description У роботі розглянуто особливості функціонування готельних операторів, маркетингове середовище та його вплив на діяльність готельних операторів, специфікy комплексу маркетингу готельних операторів.
В аналітичній частині досліджено специфіку функціонування готельного оператора «Ribas Hotels Group».
Зроблено оцінку конкурентної позиції готельного оператору «Ribas Hotels Group», запропоновано основні заходи, спрямовані на поліпшення маркетингової діяльності готельного оператору «Ribas Hotels Group».
The features of hotel operators existing and marketing environment and its influence on the activity of hotel chains are considered, the specifics of the marketing complex of hotel operators are studied.
The analytical part explores the specifics of hotel operator Ribas Hotels Group. The estimation of the competitive position of the hotel operator Ribas Hotels
Group was made, the main measures aimed on the improving of marketing activity of the hotel operator Ribas Hotels Group are offered.
 
Date 2019-05-20T21:22:18Z
2019-05-20T21:22:18Z
2019
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9396
 
Language uk